تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا باید از برانکو انتقاد شود؟ برانکو بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته است.
پروین: پرسپولیس بد بازی می‌کند
به گزارش حدیدنیوز، علی پروین در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند که همین مسئله بزرگترین مشکل پرسپولیس است. امیدوارم هرچه سریع‌تر این هماهنگی صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: مطمئناً با تمریناتی که برانکو در نظر می‌گیرد این مسئله تمام می‌شود. البته فشردگی بازی‌ها هم بسیار زیاد است که کار را برای پرسپولیس و بقیه تیم‌ها سخت کرده است.
 
 
 
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع را هم باید در نظر گرفت که در همین بازی با نفت مسجدسلیمان زمین خراب بود و به خاطر همین پرسپولیس نتیجه نگرفت. در کل پرسپولیس فعلاً بد بازی می‌کند اما می‌شود این مسئله را درست کرد.
 
پروین در مورد اینکه بازیکنانی مثل مهدی ترابی و سروش رفیعی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، گفت: خب اینها بازیکنان جدید هستند و هماهنگ شدن در تیمی مثل پرسپولیس هم خیلی سخت است. در پرسپولیس فشار زیاد است، البته ترابی و سروش می‌توانند خیلی بهتر از این بشوند.
 
وی در واکنش به اینکه برخی‌ها از برانکو انتقاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: چرا باید از برانکو انتقاد شود؟ برانکو بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته. هر تیمی دوران افت دارد و الان هم پرسپولیس در دوران افت خودش است. نمی‌فهمم چرا باید از برانکو انتقاد کنند.
منبع: میزان http://hadidnews.com/vdceez8x.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما