تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
جدیدترین کتاب انتشارات سروش با عنوان «برای مدیران» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیران، از سوی این انتشارات منتشر و روانه بازار نشر شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، این اثر برگرفته از گفتارها و گزید‌ه‌های کلام رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در مقوله مدیریت است.

در این اثر ویژگی‌های مدیران و آنچه آنها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضا" تعریف ها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته‌اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است.

این اثر در ۹ فصل مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، معنویت، اخلاق، گزینش همکاران، نظارت بر زیر مجموعه، مدیران انقلابی، وظایف و ویژگی ها، آسیب شناسی و نامه امام علی (ع) به مالک اشتر تدوین شده است.

چاپ اول این اثر در ۱۶۶ صفحه، پنج هزار نسخه و با قیمت ۶۵۰۰۰ ریال از سوی انتشارات سروش راهی بازار نشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش مراجعه یا با تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰ تماس حاصل نمایند.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان دفترمرکزی سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، مراجعه یا با تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ (۲۰خط) تماس حاصل نمایند. http://hadidnews.com/vdce778w.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما