تاریخ انتشار :شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
یک تحلیگر فوتبال ژاپن با تاکید بر اینکه تیم ملی این کشور در بهترین شرایط خود قرار دارد از دیدار برابر تیم ملی ایران به عنوان «بازی بزرگ» هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت‌های آسیا یاد کرد.
تحلیلگر ژاپنی: تیم ملی ایران بی‌نظیر است
به گزارش حدیدنیوز، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه هفته جاری دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را مقابل ژاپن برگزار می‌کند. بازی حساس و مهمی که کارشناسان حاضر در امارات، عنوان بازی بزرگ جام را برایش در نظر گرفته اند.
 
 
 
«آی موری» کارشناس و مجری ورزشی شبکه تلویزیونی NHK ژاپن در خصوص تقابل ایران و ژاپن گفت: مردم ایران و ژاپن در این بازی رویای مشترکی دارند. همانطور که ایرانی‌ها می‌خواهند به جام برسند ژاپنی‌ها هم می‌خواهند تا به قهرمانی برسند. پس فکر می‌کنم دعاهای مشترکی در بازی دوشنبه شب برای موفقیت دو تیم وجود داشته باشد.
 
 
تحلیل گر فوتبال در کشور ژاپن افزود: ژاپن تیمی تاکتیکی است و خوشحالیم بازیکنان فعلی همراه با سرمربی به فکر موفقیت هستند. پس از بازی‌های خوبی که تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام داد بسیاری از کارشناسان ژاپن را شانس اول قهرمانی در آسیا دانستند. اما فکر می‌کنم آنها بازی‌های ایران را به خوبی ندیده اند! ایران در حال حاضر بی‌نظیر است.
 
وی تصریح کرد: ژاپن بدون شک به قوی‌ترین تیم فعلی در آسیا برخورد کرده است. ایران تیمی یکدست است که می‌تواند به فینال برسد. من فکر می‌کنم جذاب ترین بازی جام را شاهد باشیم تا بار دیگر فوتبال آسیا به داشتن چنین فوتبالی مغرور شود.
 
موری در پایان ضمن خودداری از پیش بینی نتیجه بازی خاطرنشان کرد: مطمئنم سخت‌ترین نود دقیقه فوتبالی برای هواداران خواهد بود. دیداری که هر لحظه از آن می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. ژاپن کار سختی برای گل زدن به ایران دارد و باید با برنامه بازی کند.
 
منبع: مهر http://hadidnews.com/vdcc4xq1.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما