تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
در آکادمی یکی از باشگاههای بزرگ لیگ برتر، اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد.
در آکادمی فوتبال باشگاه پرطرفدار چه می گذرد؟/تجاوز،چاقوکشی و...

در آکادمی یکی از باشگاههای بزرگ اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد.
به گزارش حدیدنیوز سال گذشته در بررسی پرونده این آکادمی، مسولان بلندپایه فوتبال ایران به مشکلات عدیده ای برخوردند ولی به دلیل ارتباط نزدیک مدیر عامل باشگاه مذکور با این افراد، فوتبال ایران به راحتی چشم خود را روی این تخلفات بست.
 سال گذشته، یکی از کثیف ترین پرونده های این آکادمی نیز توسط مدیر عامل باشگاه از چشم رسانه ها و مسولان پنهان ماند. ماجرا از این قرار بود که یکی از لیدرهای معروف به نام «ل» قصد داشت به یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه تجاوز کند. این بازیکن نیز با تیزهوشی بخشی از مکالمات خود را با این فرد اوباش ضبط کرده بود. فایل صوتی این حرف ها نیز به دست مسولان باشگاه رسید ولی مدیر عامل در عین ناباوری، به لاپوشانی این پرونده پرداخت. نتیجه نیز این بود که امسال، چنین اتفاقی باردیگر رخ داد و آن لیدر، به یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه تجاوز کرد!
ماجرا از این قرار است که «ل» در هفته گذشته، یکی از بازیکنان تیم را به منزل خود در خیابان بهشت واقع در میدان ........ دعوت می کند. بهانه او نیز دعوت برای شام بود. پیش از خواب، این لیدر اوباش، با ریختن دارو در آبمیوه این بازیکن، او را از حالت عادی خارج کرد. این بازیکن خودش تعریف کرده: «وقتی آبمیوه را خوردم سرم گیج می رفت. دیگر چیزی نمی فهمیدم. بعد از چند ساعت که بلند شدم و نگاه کردم دیدم ساعت ۶ صبح است و من پوشش مناسبی ندارم.»
او همان اول صبح به خوابگاه آکادمی فوتبال این باشگاه منتقل می شود که در آنجا، خون بالا می آورد و سریعا به بیمارستان منتقل می شود. پزشک ها نیز به طور کامل در جریان همه چیز قرار می گیرند اما مدیر عامل باشگاه مذکور به محض مطلع شدن از این اتفاق، سریعا از مسولان آکادمی می خواهد آن را لاپوشانی کنند. در حال حاضر خانواده این بازیکن به شدت معترض هستند و حتی قصد داشتند دست به شکایت بزنند ولی افراد زیادی با واسطه، آنها را از این کار منصرف کرده اند. 
«ل» که پرونده قطوری در چاقوکشی، درگیری و ... دارد، در حال حاضر مسول دفتر این آکادمی فوتبال است. او لیدر باشگاه به حساب می آید و مدیر عامل باشگاه نیز، از ترس اینکه مبادا با دستگیری این لیدر، اعترافاتی علیه او نیز گرفته شود، دست به پنهان کاری درباره اقدامات کثیف او و سایر مسولان آکادمی فوتبالش کرده است.

http://hadidnews.com/vdcbwsb8.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آشنا
تا کی میخواهید از"ل"و "ک" و ... استفاده کنید؟ آدم بیشعوری که دست به این کارها میزند آبرو ندارد پس لطفا اسامی را کامل درج کنید.
آرات
احتمالا یا ما بی شعوریم یا اینکه شما بیشتر از ما می فهمید و لازم است این پنهان کاری. اگر آن پنهان کاری قباحت دارد پنهان کاری شما به عنوان یک خبر گذاری گناه است گناه
علي
واقعا تاوقتي كه ما از ل ب اينها استفاده كنيم وحتي اسمي از اون باشگاه نبريم هيچي درست نميشه وفردا همه فراموش ميكنند واون اقاي مدير عامل وليدر به كارهاي كثيفشون ادامه ميدن.
علی
مرسی آشنا
موافقم
چه مصلحتی در نگفتن اسم همچین آدمی هست ؟ کی جز اون خوشحال میشه ؟
changiz
شما هم که دارین از یک بچه باز طرفداری می‌کنین ، و به نحوی شما هم می‌کنید.....و زندگی‌ یک جوان رو به نبودی میکشین.....یعنی چه ؟؟؟

اگر وجدان دارین اسمشو بگین ،تا مسئولین اقدام به رسیدگی کنن... وگرنه یا جنایت می‌کنین و همدستین ، و یا اینکه شایعست....
حمید
متاسفانه شما نحوه صحیح خبر رسانی را نمی دانید. شما باید نام باشگاه و تمام عوامل را بگویید تا خانواده ها آگاه شوند . اگر مطمئن نیستید خبر را منتشر نکنید.
mehdi
اگر قرار است اسامی این تجاوزگران را با ل۰م۰سین بنویسید این نوع گزارشهارو ننویسید که بهتره
u2
PERSPOLIS!!
علی
تو که خودت لا پوش تر هستی که با ل یک جانی مخفی مکنی
میلاد
خاک بر سر مسئولین این فوتبال!
علی
این که استقلاله تابلوئه! حسن روشن به خاطر همین مسائل استعفا کرد دیگه
اوميد
بيخود نيست مديرعاملشونو عوض کردن و يکي رو از نيروي انتظامي مدير عامل کردند انشالله رويانيان اينجا لااقل موفق بشه
محمد رضا
مانده ام دراين رابطه چه بنويسم محيط ورزشي اين چنيني .... ميبايست بچه ها را از ورزش هم منع كنيم من با 45 سال سن ترسيدم ديگه براي ديدن بازي ها هم نمي رم .....ودلالان اين فوتبال از خود فوتباليست ها بيشتر درآمددارند كي بايد پاسخگو باشه
وقعا سگوت دراینموردگناه بزرگیه من ازپهلوانهای شجایی مانند دکتر دادکان فرزند برومند مرحوم حاج مصطفی دادکان محمد مایلی کهن علی دایی علی کریمی کریم باقری وهمه پهلوانها میخوام نزارن چهارتا نامرد کثیف محیط ورزش به لجن بکشن آفرین به علما ما این دیانتی بود که تومملکت امام زمانی پیاده کردید بخدا روز حسابی هم برای همه ما با هر کسوت وهر لباسی باید جوابگو باشیم امید وارم یکروز خودشما خبر این اعدام این لوات کارو متجاوز به زورو بنویسید وآرزومیکنم هرکه درلاپوشانی این قضیه دست داره بزودی جوابش وبگیره واز خوانندگان این مطلب میخواهم که همجا این قضیه رو بازوگو کنند تا آن دسته از مسئولین ازخدا بیخبر مجبور بعکس العمل بشن
فریدون
بنظر من اگه حداقل اسم باشگاه رو اعلام نکنید مجازات شما بااون جنایتکار پیش خدا برابراست مردم باید بدونن که بچه هاشونو به چه کثافتهایی میسپرن
فریدون
بنظر من اگه حداقل اسم باشگاه رو اعلام نکنید مجازات شما بااون جنایتکار پیش خدا برابراست مردم باید بدونن که بچه هاشونو به چه کثافتهایی میسپرن
محمدرضا
با این اوضاع دیگه کسی برای دیدن فوتبال رغبتی نشان نمی دهد مگر اینکه درمورد چنین کارهایی افشاگری کرده و به طور جدی برخورد کنند.
جمید
عمل کثیفی که اون لیدره کرد از عمل اون مدیر عامل بدتر بود خانواده اون پسر کار کاملا اشتباهی مکنن که نرفتن شکایت نکردن باید خاطی مجازات بشه
مهدي
اگه واقعيت داره شما كه ادعاي وجدان ميكنيد چرا نام فرد يا افراد خاظي رو اعلام نميكنيد؟
محمد
واقعامتاسفم براي اين مديرعامل ترسووبي غيرت
sin
خاک برسر این مدیر عامل بی غیرت احمق . راستی خاک بر سر توی ترسو که اسمشون با حروف مینویسی . اگه راست میگی اسماشونو بگو
ایمانه
این اتفاقات دیگه بایدعادی شده باشه لابوشونی هامنطورمه...باراول نیست که...