تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۹
در مورد ترور شهید شهریاری اقلیم کردستان نقش حمایت کننده را داشته و ترکیه هم همراهی کرده و در جریان ترور شهید علیمحمدی نیز کشور آذربایجان نقش اساسی را داشته است.
جزئیاتی منتشر نشده از دستگیری تیم ترور شهدای هسته ای

پایگاه خبری تحلیلی حدیدنیوز به جزئیات جدیدی از دستگیری تیم ترور دانشمندان هسته ای کشورمان دست پیدا کرد.
به گزارش حدیدنیوز ۲۰ تیم در ترورهای اخیر نقش داشته اند.عوامل ترور تلاش داشتند تا شهید شهریاری را در محوطه دانشگاه ترور کرده و از این ترور علیه نظام بهره برداری کنند ولیکن در انجام این عملیات در محیط دانشگاه موفق نشدند. 
نحوه بمب گذاری تروریست ها دو مدل بوده است.در مدل اول یک تیم بمب را به بدنه اتومبیل نصب کرده و تیم دیگر ریموت را فعال می کرده است.  نصب همزمان بمب و ریموت ر مدل دیگر تروریست ها در این زمینه بوده است.
این گزارش می افزاید:در صحنه ترور شهید احمدی روشن یکی از عوامل ترور روشن زخمی می شود که عوامل تیم وی را به میدان آزادی انتقال داده و سپس وی را به یکی از شهرستان ها جهت مداوا منتقل می کنند که با ردگیری ها این افراد در شهرستان دستگیر می شوند.
پس ترور شهید شهریاری،همسر ایشان که مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال داده می شوند.در این میان یک خانمی ۲ بار جویای احوال ایشان می شود که وی جلوی در اتاق همسر شهید شهریاری دستگیر می شوند. 
این افراد در مسیر ترور تمامی دوربین ها را از کارانداخته بودند ولیکن از آنجایی که برخی از دوربین ها از مراکز دیگری کنترل می شده لذا برخی دوربین ها توانسته بودند تصاویری از این افراد را ثبت کنند که همین تصاویر در شناسایی این افراد بسیار موثر بوده است.
خیلی از این افراد در اربیل عراق و در پی مسافرت تفریحی آنان به این منطقه جذب سرویس رژیم صهیونیستی شده و در یک فرایند آموزش های مختلف به آنان داده شده است.
این افراد همگی دارای شغل بوده اند و برنامه ریزی صورت گرفته برای این افراد بگونه ای بوده که آنان هنگام عملیات برای مجموعه شرکت هایشان رکورد انداخته و مستند حضور کاری در اداره و یا ماموریت داشته اند. 
در مورد ترور شهید شهریاری اقلیم کردستان نقش حمایت کننده را داشته و ترکیه هم همراهی کرده و در جریان  ترور شهید علیمحمدی نیز کشور آذربایجان نقش اساسی را داشته است.

http://hadidnews.com/vdcb.8b8urhbwgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

باید نوچیروان بارزانی در کردستان و علی اف را در آذربایجان قصاص کرد