تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۷
«ایوانا ترامپ» همسر اول «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: به ترامپ پیشنهاد می کنم که سفیر آمریکا در جمهوری چک شوم.
سهم خواهی همسر اول ترامپ از وی +عکس
به گزارش عقیق به نقل از خبرگزاری مهر: همسر اول رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: به نظرم بهترین فردی هستم که می توانم نماینده آمریکا در جمهوری چک باشم.
 


به گزارش تلگراف، «ایوانا ترامپ» همسر اول «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: به ترامپ پیشنهاد می کنم که سفیر آمریکا در جمهوری چک شوم.

«ایوانا ترامپِ» ۶۷ ساله در ادامه سخنانش گفت: به نظرم بهترین فردی هستم که می توانم نماینده آمریکا در کشوری باشم که در آنجا متولد شده ام.

همسر اول «دونال ترامپ» به نیویورک پُست گفت: من متولد جمهوری چک هستم. همه این را می دانند. من به نام «ایوانا» مشهور هستم و در همه جای دنیا نیز مرا به این نام می شناسند. لذا نیازی به نام ترامپ ندارم.

وی در توصیف زندگی ترامپ گفت: حتی اگر سرویس مخفی هم مخالف باشد، ترامپ از زندگی در برج خود دست نمی کشد و در نتیجه ترافیک محله میدتاون نیویورک وحشتناک خواهد شد.

وی به نیویورک پست گفت که انتظار دارد تا ترامپ قید هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری را به خاطر هواپیمای شخصی ۱۰۰ میلیون دلاری خود بزند.

به گفته ایوانا، ترامپ اوقات فراغت خود را با گلف سپری می کند هر چند که در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری بعید است که فرصت چنین کاری را داشته باشد.

ایوانا گفت: ترامپ در این مدت از صبح تا شب کار خواهد کرد. او عاشق کار کردن است و فقط سه ساعت می خوابد. http://hadidnews.com/vdcaoune.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما