تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
رئیس سازمان لیگ ایران خبر داد در واکنش به توهین مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه‌های ایرانی، نامه اعتراض‌آمیزی را به AFC ارسال می‌کند.
به گزارش حدیدنیوز،‌ مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از برگزاری دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران هجمه سنگینی را علیه باشگاه ها و هواداران ایرانی به راه انداخته‌اند. روز گذشته مسئولان فدراسیون عربستانی اعلام کرده‌اند با نامه نگاری با فدراسیون های فوتبال امارات و قطر خواهان حذف تیم‌های ایرانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و با طرح یک ادعای واهی مدعی شدند که ایرانی ها رفتار نژادپرستانه دارند و امنیت در ورزشگاه های ایرانی وجود ندارد.

این اظهارات واهی واکنش های متعدد مدیران ایرانی را به همراه داشته است.

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ ایران و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این رفتار سعودی به فارس گفت: ما از این گفته ها بسیار متعجب هستیم و به همین دلیل نامه ای را تهیه کرده‌ایم و می خواهیم تا فردا این نامه را به AFC ارسال کنیم.

وی ادامه داد: نامه اعتراض ما به اظهارات کذب و واهی مسئولان فوتبال عربستان مربوط می شود و ما از مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهیم که پاسخ محکمی به توهین ها و تهمت های مقامات سعودی بدهد. http://hadidnews.com/vdcaomn6.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما