تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳
مردم انقلابی و نمازگزارن تهران و شهرهای مختلف کشور ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهیپمایی کردند.
قدردانی از نیروی انتظامی | راهپیمایی مردم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه

به گزارش حدیدنیوز، مردم انقلابی و نمازگزارن تهران ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهیپمایی کردند.

این راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی صورت گرفته است.
 

 
این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان میدان انقلاب برگزار شد.

مردم تهران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون " نابودی فتنه گر شعار ملت ماست"، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، " مرگ بر آمریکا"؛ " مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر ضدولایت فقیه" ، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد"، "توطئه و اغتشاش کار منافقین است"، "پیروی از رهبری باعث هر عزت است" و... انزجار خود را به اقدامات آشوبگرانه و توطئه آمیز دشمنان و آشوب گری ها در کشور نشان دادند.
 

 
مردم همچنین با سردادن شعارهایی همچون " نیروی انتظامی تشکر، تشکر"، " نیروی انتظامی حافظ امنیت است" و ... از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.

مردم تهران در این راهپیمایی تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و سایر شهدای کشورمان را به همراه داشتند.
 

 
برخی از راهپیمایان همچنین پرچم کشورمان را با خود همراه داشتند.

گفتنی است برخی از مردم تهران هم ظهر امروز در ایستگاه مترو با سردادن شعارهایی انزجار خود را نسبت به رفتار سلبریتی های دست نشانده اعلام کردند.

* حوادث اخیر بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است

راهپیمایی گسترده مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَیٰ»
امت اسلام در شرایطی از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و با خلق اربعینی بی نظیر شور و شکوه اسلامی، شیعی و انقلابی خود را نمایان ساخت و بر تمام معادلات باطل و ذهنیت‌های منفی دشمنان خط بطلان کشید؛ که امواج نورانی آن تمامی مرزهای جغرافیایی و انسانی را درنوردیده، امّا با صدور دستور اهانت به ساحت قدسی قرآن و مقدسات و ارزش‌های دینی و برپایی آشوب و بلوا در شهرها، از اتاق‌های فکر استکبارجهانی، چهره پلید دشمنان قسم خورده و معاند را بیش از پیش برای همگان نمایان و بار دیگر دشمنی، رذالت و زبونی دشمنان عنود و حسود اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشت.
 
 
امروز بیش از هر زمان دیگری درخت تومند و ریشه دار انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و توانسته با توکل به ذات لایزال الهی و استمداد از عنایات خاصّۀ حضرت ولی عصر مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و با تکیه بر مبانی اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» برگرفته از رهنمودهای رهبر فقید و بت شکن حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و اطاعت از منویات حکیمانه قائد عظیم الشان حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»، یکی پس از دیگری قله‌های رفیع عزت و افتخار را فتح نموده و توطئه‌های شوم سران سلطه و استکبار جهانی را خنثی سازد.

امروز همه شاهدند که با عزم و اراده‌ای جهادی و انقلابی و اِعمال سیاست‌های مدبرانه داخلی و خارجی نظام اسلامی، دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده و برای نیل به اهداف پلیدشان به هر حرکت شومی دست می‌زنند.

بدخواهان نظام و دشمنان خارجی، گمان کرده‌اند خواهند توانست با ایجاد فتنه و آشوب‌های داخلی، حرکت بالنده و پیش روندۀ انقلاب الهی ما را سد کرده، حال آنکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام فتنه‌های مذبوحانه آنان با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار روز افزونش، همچنان به راه نورانی خود ادامه می‌دهد.

آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.

ما تظاهرکنندگان همراه، همدل و هم صدا با مردم همیشه در صحنه و آگاه بیش از ۹۰۰ شهر ایران اسلامی، امروز جمعه در دومین روز از ایام نورانی هفتۀ بزرگداشت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر، جانبازان غیور، آزادگان سرافراز و رزمندگان عزیز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی؛ آمده‌ایم تا با اجتماع باشکوه، وحدت بخش و دشمن شکن خود؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای والامقام، نفرت و انزجار و خشم انقلابی خود را از این گونه جنایت‌ها و خباثت‌های سران فتنه و عوامل مزدور و سرسپردۀ داخلی اشان فریاد کرده و با فریادهای کوبندۀ شعار «الله اکبر خامنه ای رهبر» در پایان هر بند از این قطعنامه، مطالبات و مواضع رسمی خود را اعلام کنیم:

۱ جنایت و خباثت عده‌ای معدود از عناصر خودفروخته و فریب خورده و مزدوران سرسپرده در اهانت بی‌شرمانه ه به ساحت قدسی و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت، قرآن مجید واهانت وقیحانه به مقدسات و ارزش‌های دینی و اعتقادات عمومی و به آتش کشیدن تعدادی از مساجد و هتک حرمت حجاب و عفاف بانوان محترمه را کاملاً مردود و شدیداً محکوم می‌کنیم.

۲- ما حاضران در این تجمع ؛ مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال و امنیت ، نیروی محترم انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می‌داریم و از این جان برکفان می‌خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان آرامش عمومی و امنیت کشور سلب نمایند.

۳ ما تظاهر کنندگان؛ از قوۀ محترم قضائیه می‌خواهیم دراولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرایم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی نموده و نتایج رسیدگی‌های خود را در اسرع وقت به اطلاع افکارعمومی برسانند.

۴- از همگان به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز و آگاه و فهیم ایران اسلامی می‌خواهیم در این فتنه ، همچون گذشته با شناخت حق و ملاک‌های آن و دریافت روایت‌های صحیح و معتبر از رسانه‌های رسمی کشور به ویژه صدا و سیما، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند و همچنین به معاندان و نفوذی‌ها و عوامل وابستۀ آنان اعلام داشته؛ اگر چه ملت ایران از بعضی عملکردها گله مند است، اما هرگز حرکات شوم و ضد اسلامی و ضد انقلابی شما را تحمل نخواهد کرد و اگر دست از رفتارهای ننگین خود برندارید، یقیناً همانند فتنه‌های گذشته، درسی فراموش نشدنی و ضرب شستِ سختی از ملت شجاع و غیور ایران اسلامی دریافت خواهید کرد.

۵- سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز فرمود: کل جمهوری اسلامی حرم است ؛ امروز دشمنان با کما وقاحت و بی شرمی به بهانه یک حادثه، به تمامی مقدسات دینی و انسانی جسارت کردند، به چادر زنان پاکدامن تعرض، به تمثال مبارک شهدا، پرچم جمهوری اسلامی که به فرمایش رهبری معظم پرچم انبیا و ائمه است اهانت کردند؛ مجموعه حوادث این روزها نشان داد فوت یک خانم تنها بهانه است، اصل نظام و دین نشانه است و حکایت از آن دارد که به فرموده مصحف شریف، «دشمنان از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه از راه و رسم آنان پیروی کنید.»

ما حاضران در تظاهرات امروز، ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سو استفاده دشمنان قرار گرفته‌اند، اعلام می‌کنیم به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه‌ها و سازمان‌های جاسوسی کشورهای بیگانه جداکرده و از مسئولان کشور می‌خواهیم عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

۶- در این حادثۀ دردناک جسارتی بزرگ صورت گرفت و آن ظلم نابخشودنی به قرآن کریم است که عده‌ای مزدور در فضای یله و ره‌ای مجازی به قرآن جسارت کردند، بر لزوم اقدام عاجل مسئولان در سالم سازی فضای رها و مسموم مجازی، این اقدام سخیف و زشت را به شدت محکوم نموده و با عذر خواهی از محضر خداوند متعال عرض می‌کنیم آنها فکر می‌کنند با آتش زدن قرآن می‌توانند نور آن را خاموش سازند ولی همانگونه که ابوسفیان‌ها و ابوجهل ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله‌های استکبار نیز به حکم آیۀ « یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ » نخواهند توانست ذره‌ای از عظمت قرآن کم کنند.

ما با تمام وجود اعلام می‌کنیم تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت «علیهم السلام» و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهندۀ راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

و السلام عیلکم و رحمت الله و برکاته
جمعه اول مهر ماه ۱۴۰۱ هجری خورشیدی
مطابق با ۲۶ صفر المظفر ۱۴۴۴ هجری قمری

گفتنی است، همزمان با تهران مردم انقلابی سراسر کشور امروز در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه آشوبگران راهپیمایی کردند.
http://hadidnews.com/vdcf0jdm.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما