تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳
دلاوری های شیر مرد ایرانی میدان خیال خام کوردلان و نقشه های بدون محاسبه تئوریسین های جنایتکار غربی، عبری و عربی را به یأس مبدل ساخته و آنچنان بر دل های لرزان ترسوترین بزدلان تاریخ هراس افکنده که حتی از آوردن نام و دیدن زائرانش نیز وحشت دارند. 
«قاسم سلیمانی» نامی وحشت آفرین برای اهالی لانه عنکبوت!
به گزارش حدید نیوز؛ تسط بر دنیا و به ویژه غرب آسیا به عنوان استراتژیک ترین نقطه از صحنه گیتی همواره دلیلی متقن برای صاحبان زر و زور و زیاده خواهان جهانی بوده و این نقطه از دنیا همواره در طول تاریخ محل درگیری و جنگ و خونریزی برای تسلط قوم الظالمین و زراحان فتنه بزرگ از نیل تا فرات بوده است. 

دیر زمانی از تشکیل اتاق های فکر و طراحی تئوریسین ها و طراحان جنگ و غارت و تجاوز و اشغالگری در مثلث شوم و محور شرارت آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی مزدور و مرتجع وابسته به جریان استکباربرای اجرای نقشه جدید آل صهیون در غرب آسیا و تحقق رویاهای این قوم پلید نگذشته بود که دلاور مردی از خطه شیران شجاع و سرداری رشید از بزرگ مردان سپاه اسلام، به میدان آمد و غرش کنان با توکل بر ذات لایتناهی ایزدی و توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت ازاندیشه های تعالی بخش سلاله پاک شان، سید علی خامنه ای، آن چنان طومار نقشه های پیچیده شان را بهم ریخت که تا به امروز گریبان در حیرت فرو برده و محو اقدامات خارق العاده او هستند.

قاسم سلیمانی ژنرال بزرگ و مقتدر ایرانی، مردی مقتر، اندیشمند، شجاع، برنامه ریز و حیرت انگیز بود که با نیروی تقوا و تأسی از ولایت توانست تمام نقشه های دقیق و طراحی شده دشمنان بشریت در منطقه غرب آسیا را در هم پیچیده و توطئه بزرگ و وحشتناک ظهور داعش در کشورهای منطقه با هدف بدنامی دین مبین و انسان ساز اسلام و حذف آن از صحنه گیتی و غارت ثروت های مردم و کشورهای منطقه را برهم زده و خنثی نمود. 

واکاوی پیشینه ترس اسلام ستیزان به قرون قبل تر بر می گردد. شاید به جرأت بتوان منشاء این هراس را زمانی یافت که پس از رحلت جانسوز خاتم النبیین محمد مصطفی – صل الله علیه و آله وسلم – شورای سقیفه به دنبال همان ترس تشکیل شده و نقشه کشی و برنامه ریزی ها رقم خورد. 

نگاهی به زیاده خواهی و برتری بینی و شقاوت های قوم یهود و بنی اسرائیل در صفحه به صفحه تاریخ و به خصوص در طراحی فتنه ها و خونریزی ها مشهود بوده و همواره ردپای هر جنایت و خباثتی که ریشه در اسلام ستیزی دارد از مسیر این قوم رذل سر در می آورد. 

پر واضح است اندیشه شیعه با تأسی به قیام عاشورا، همواره بسط اسلام ناب، مقابله با ظلم و زمینه سازی برای ظهور است و این درست نقطه مقابل اندیشه و تفکرات اسلام ستیز جریان صهیونیزم و استکبار در دنیاست و لذا این تقابل همواره و در طول زمان و در مقاطع متعدد سبب رویارویی جبهه حق و حقیقت با جریان کور و باطل بوده، هست و خواهد بود. 

انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از اندیشه های پاک، الهی و تعالی بخش امامین انقلاب بوده در طول حدود نیم قرن گذشته همواره دلیلی کافی و وافی برای دشمنان دین و بشریت بوده و زمینه ساز ظهور پدیده های متعدد برای اسلام هراسی بوده که واقعه تلخ پیدایش داعش و جنایت تاریخی آن را شاید به جرأت بتوان منتسب به تفکرات عده ای پلید، تمامیت خواه، مستبد و ظالم به نام آل صهیون دانست. 
حاج قاسم سلیمانی سردار رشید و دلاور سپاه اسلام پس از ظهور غده سرطانی داعش و در شرایطی که بعضا حتی ارتش های پرمدعای منطقه نیز جرأت مقابله با این گروه وحشی و حیوان خو را نداشتند، همراه با گروهی از مردان بی ادعا، اما پرانگیزه، مومن و ثابت قدم پای در مسیر حق گذاشته و برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و نجات مردم عراق و سوریه از شر این وحشیان، وارد نبردی گسترده و فراگیر با آنان پرداخته و وعده حق برای نصر و پیروزی مومنان را برای مردم به تحقق عینی رساندند.

نام قاسم سلیمانی در زمان حیات پربارش در هیچ نقطه ای از منطقه و دنیا بیان نمی شد مگر آنکه دل های سست عنصران و جلادان و سفاکان تاریخ به لرزه درآمده و از ترس به تکاپو بیفتند و همین تکاپوها بوده که زمینه ای شد تا نقشه حذف ناجوانمردانه او به شیوه ای به غایت نامردانه و بزدلانه طراحی و اجرا شد.

پر واضح است به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، شهادت این سردار بزرگ همانند دوران حیاتش، همچنان پربرکت بود چراکه همانگونه که حضور حاج قاسم نویدبخش پیروزی و اقتدار و همبستگی منطقه ای بود، شهادت بابرکت شان نیز وحدت و هم افزایی و همگرایی ملت های منطقه را استحکامی مضاعف بخشیده و زمینه ساز استمرار مسیر پویای انقلاب و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و محور مقاومت گردید.

امروز بیان حماسه دلاورمردی های حاج قاسم سلیمانی  نقل محافل مردم منطقه و یادآوری اش لرزه افکن بر دل های اهالی کفر و استکبار است و این همان مسئله ای است که رسانه های جریان غربی بارها به آن اذعان کرده اند و این گونه است که امروز حتی نام حاج قاسم، اندیشه های والای او و همدلان و همفکران و رهروان او نیز ترس در دل دشمن می اندازند. 

حادثه تروریستی کرمان و کشتار زائران بی دفاع و مظلوم حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان را می توان نمونه ای بارز و مصداقی روشن برای این ادعا عنوان کرد چراکه تاثیر تفکرات و سیره حاج قاسم امروز مردان و زنان و کودکانی را تربیت کرده که به اذن ولی امرشان آماده اند خون پاک شان را همانند الگوی شان شهید سلیمانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کنند. 

خون مطهر حاج قاسم امروز گام های استواری را طراحی کرده که طراحی های او در زمان حیاتش را استوار و سرافراز دنبال کرده و تحقق آن که همان زوال رژیم غاصب صهیونیستی است را رقم خواهد زد. 

بر کسی پوشیده نیست عملیات طوفان الاقصی و حماسه مقاومت مردم مظلوم و جوانان شجاع فلسطینی و رزمندگان محور مقاومت در عراق و سوریه و یمن، شکست هایی را بر پیکر پوشالی صهیونیست ها وارد نموده که جبران پذیر نیست لذا به وضوح دیدیم انتقام گیری از این شکست ها با ترورهای کور و بمباران وحشیانه و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان جبران شد!

امروز بر هیچ وجدان بیدار در دنیا پوشیده نیست که اقدامات کور دشمن صهیونیست و حامی او آمریکای جنایتکار به هیچ عنوان جبران شکست های مفتضحانه او در جبهه غزه نیست. تردیدی نیست آتش انتقام پاسداران حریم اسلام و آزادمردان مقاوم در سراسر دنیا قطعا روند اضمحلال آل صهیون را فزونی بخشیده و به نابودی آن منجر خواهد شد. ان شاء الله


نویسنده: حسین شاملو
http://hadidnews.com/vdcciiq1.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما