تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳
روز گذشته برای چندمین بار متوالی در ماههای اخیر بیانیه ای به نام شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب در برخی رسانه ها منتشر شده است.
به گزارش حدیدنیوز درپی صدور تازه ترین بیانیه به نام سازمان مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشورسخنگوی این سازمان در گفت وگو با"سراج۲۴"صدور هرگونه بیانیه به نام مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور در خصوص کشته شدن فردی به نام ستار بهشتی را رد کرد. 

بنابراین گزارش نامبرده اظهار داشت:روز گذشته برای چندمین بار متوالی در ماههای اخیر بیانیه ای به نام شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب در برخی رسانه ها منتشر شده است که متاسفانه همانند دفعات گذشته این بیانیه بدون نام و امضا!منتشر شده است. 

وی افزود:در این بیانیه که ظاهرا در مورد کشته شدن فردی به نام ستار بهشتی است ادعاهایی در مورد وضعیت حقوق بشر نیز شده است. 

سخنگوی مجاهدین انقلاب افزود:این بیانیه ها از جانب جریانی مجعول در خارج از کشور هدایت می شود که در صدد سواستفاده از موقعیت مجاهدین انقلاب می باشند. 

وی افزود:این بیانیه از جانب جریانی اقتدارگرا و مجعول در خارج از کشور که توسط برخی سرویسهای اطلاعاتی غربی حمایت و هدایت می شوند منتشر شده است. رجبعلی مزروعی سرکردگی این گروهک اقتدار گرا با رفتن از ایران در برنامه ای حساب شده با هدایت سرویس اطلاعاتی یک کشور اروپایی مدعی نمایندگی سازمان مجاهدین انقلاب در خارج از کشور شده است. 

سخنگوی مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور افزود: در حالی که چهره های تاثیر گذار این جریان هم اکنون در زندان به سر می برند و در حال گذران دوران محکومیت خود هستند عده ای فرصت طلب با استفاده از نام مجاهدین انقلاب در صدد سوءاستفاده و رسیدن به برخی منویات فروحورده خود در این سالها می باشند. 

وی افزود:مواضع رسمی این تشکل سیاسی تنها از طریق بیانیه و از کانال رسانه های گروهی داخلی منتشر می شود.

http://hadidnews.com/vdcj.8ehfuqeohsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما