تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
حجت الاسلام شجونی در گفت وگو با«حدیدنیوز»

مدعيان حل بحرانها در مجلس ششم بارها بحران ايجاد كردند

آنها بحران‌آفرينی كردند، مجلس ششم و فتنه ۸۸ اوج بحران‌آفرينی اصلاح طلبان بود لذا هيچ حيثيتی در نزد مردم ندارند.
مدعيان حل بحرانها در مجلس ششم بارها بحران ايجاد كردند

آنها بحران‌آفرينی كردند، مجلس ششم و فتنه ۸۸ اوج بحران‌آفرينی اصلاح طلبان بود لذا هيچ حيثيتی در نزد مردم ندارند، آنها متاسفانه نسبت به مردمی بودن خود دچار توهم شدند و دست به كارهای ضد ملی زدند.
حجت‌الاسلام ناصر شجونی عضو جامعه روحانيت مبارزدر گفت‌وگو با حديد نيوز با ذكر اينكه شرايط كشوربرخلاف گفته اصلاح طلبان بحرانی نيست، كه خود را منجی مردم بدانند، گفت: البته آنها دوست دارند وضعيت كشور بحرانی شود و لذا اين خواسته درونی آنها است.
وی عنوان كرد: بارها گفته‌ام كسی آنها را دعوت نكرده است، در فتنه ۸۸ با دشمن همراهی كردند و در نتيجه در نزد مردم منزوی شدند، لذا در محافل خود می‌نشينند و تئوری توليد می‌كنند و می‌خواهند به مردم بگويند كه ما هنوز می‌توانيم وارد سياست شويم.
اظهار كرد: آنها در طول چند سال مجلس و رياست جمهوری را در دست داشتند اما چه خروجی مثبتی از اين دو قوه برای مردم وجود داشت، در واقع كسانی كه امروز مدعی حل بحران كشور را دارند خود در طول مسئوليتشان هر روز بحرانی برای كشور ايجاد كردند، خروج از حاكميت از ديد ما ايجاد بحران برای جمهوری اسلامی است.
عضو جامعه روحانيت مبارز افزود: وقتی انتخاباتی نزديك می‌شود اصلاح‌طلبان محافل خصوصی خود را بيشتر می كنند تا شايد راهی برای رخنه در نظام پيدا كنند، نظام نيز هيچ گاه از مواضع خود كوتاه نمی‌آيد و اجازه نمی دهد كسانی كه در فتنه ۸۸ دست داشتند دوباره كانديدای رياست جمهوری شوند.
وی با ذكر اينكه اصلاح‌طلبان مرد مديريت بحران نيستند، افزود: آنها بحران‌آفرينی كردند، مجلس ششم و فتنه ۸۸ اوج بحران‌آفرينی اصلاح طلبان بود لذا هيچ حيثيتی در نزد مردم ندارند، آنها متاسفانه نسبت به مردمی بودن خود دچار توهم شدند و دست به كارهای ضد ملی زدند.
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: آنها به هاشمی رفسنجانی اميد بستند اما می بينيم كه آقای هاشمی حمايت خود را از آنها كمتر كرده است.
وی با اشاره به برخی سخنان اصلاح طلبان كه از شبكه بی بی سی پخش می شود، افزود: امام فرمودند« آن روزی كه آمريكا از ما تعريف كند بايد عزا گرفت» اين سخن امام يك معيار است، اين شبكه از نيروهای انقلاب به صورت مداوم بدگويی می‌كند و آنها را متهم می‌كند، از جمله اينكه به بنده اتهاماتی زده‌اند، در واقع بی بی سی به كسانی كه دل در گروی انقلاب دارند انواع اتهامات را می زند و كسانی كه به اين شبكه برای انعكاس حرفهای خود دل خوش كرده‌اند، بدانند خائن به مردم هستند

http://hadidnews.com/vdch.wnwt23n-iftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما