تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری، به پرسش‌های خبرنگاران درباره دور کردن پهپاد آمریکایی از حریم هوایی کشور، شنیده‌ها درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری، رویکرد بسیج برای امر به معروف و نهی از منکر، ورود بسیج به مباحث اقتصادی و برنامه‌های هفته بسیج پاسخ داد.


به گزارش حدید نیوز  به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در پاسخ به این پرسش که "چرا دور کردن پهپاد آمریکایی‌ از نزدیکی حریم هوایی جمهوری اسلامی با تاخیر اعلام شد و آیا این خبر به انتخابات آمریکا ارتباطی دارد یا خیر؟" گفت:‌ در دفاع از کشور اتفاقات زیادی می‌افتد که لزومی ندارد همه آن خبری شود.

وی افزود: مثلا در جنگ‌هایی که در کنار ما صورت می‌گیرد، بسیاری از تسلیحات دشمن به غنیمت ما در‌آمده است ولی آنها از آن خبر ندارند و لزومی ندارد خبری شود. آنها خودشان دوست داشتند که این مساله را انعکاس دهند. طبیعت کار ما این است که از فضای کشور دفاع کنیم و این خود یک قابلیت است که پرنده بدون سرنشین را کشف و به سمتش تیراندازی کنیم. این قابلیت را تنها چند کشور در دنیا دارند. http://hadidnews.com/vdcc.eqoa2bqexla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما