تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰
مهرداد پولادی معتقد است پیروزی مقابل ازبکستان، راه صعود تیم ملی به جام جهانی را هموار می‌کند.
پولادی:

به گزارش حدید نیوز ،  امروز شایعه شده بود كه در اردوی تیم ملی یك نظرسنجی برگزار كرده‌اند تا زشت‌ترین بازیكن تیم ملی را شناسایی كنند! در تمرین امروز برخی می‌گفتند زشت‌ترین ملی‌پوش، یك پرسپولیسی است اما مهرداد پولادی در این مورد می‌گوید: «مطمئن باشید اگر یك بازیكن زشت هم بخواهد انتخاب شود آن بازیكن استقلالی است.» 

مهرداد پولادی بازیكن پرسپولیس و تیم ملی در مورد مسابقه با ازبكستان می‌گوید: «وضعیت تیم ملی خوب است. خوب تمرین می‌كنیم. بچه‌ها روحیه خوبی دارند. می‌خواهیم طوری بازی كنیم كه سرنوشت صعود تیم ملی به بازی روز آخر كشیده نشود. هواداران برای مسابقه با ازبكستان بیایند كمكمان كنند. بی صبرانه منتظر بازی روز چهارشنبه هستم چون شكست ازبكستان راه صعود به جام جهانی را هموار می‌كند. البته فعلا اشكان دژاگه را در تمرینات نداریم كه با اضافه شدن او، تیم كامل می‌شود.»

او در مورد بازگشت كریمی به پرسپولیس هم می‌گوید: «ما منتظریم كریمی به تیم برگردد. الان نشستن او روی نیمكت تیم ملی به ما روحیه می‌دهد.»

امروز شایعه شده بود كه در اردوی تیم ملی یك نظرسنجی برگزار كرده‌اند تا زشت‌ترین بازیكن تیم ملی را شناسایی كنند! در تمرین امروز برخی می‌گفتند زشت‌ترین ملی‌پوش، یك پرسپولیسی است اما مهرداد پولادی در این مورد می‌گوید: «مطمئن باشید اگر یك بازیكن زشت هم بخواهد انتخاب شود آن بازیكن استقلالی است.» http://hadidnews.com/vdch.knwt23n-qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما