تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳
اسامی دیگر مثلث برمودا

آیا گم شدن کشتی ها حقیقت دارد؟

از قدیم این منطقه به خاطر گم شدن هواپیما و کشتی های متعددی معروف به عمیق ترین جای اقیانوس است ولی دانشمندان نظر دیگری دارند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از 24، مثلث شیطان، برزخ گمشدگان، منطقه گرگ و میش و به خصوص مثلث برمودا همه اسامی هستند که به منطقه شبه مثلث بین جزایر برمودا، پورتوریکو و فلوریدا گفته می شود.

از قدیم این منطقه به خاطر گم شدن هواپیما و کشتی های متعددی معروف به عمیق ترین جای اقیانوس است ولی دانشمندان نظر دیگری دارند.

افسانه مثلث برمودا اولین بار از ساعت ۲ بعد از ظهر ۵ دسامبر سال ۱۹۴۵ شروع شد که از سوی خلبان یک هواپیما به صورت مداوم گزارش هایی به برج مراقبت فرودگاه مخابره شد که هوا در حال مه آلود شدن است. پرواز شماره ۱۹ آن روز بعد از این تماس رادیویی ناپدید شد و تا کنون هیچ اثری از آن پیدا نشده است.

بعد از این ماجرا هزاران افسانه برای این مثلث ساخته شد که یکی از آنها زندگی کردن بیگانگان فضایی در زیر آبهای این منطقه بود. آنها می گفتند فضایی ها در حباب هایی به اندازه یک کشتی زندگی می کنند.

ولی اصل ماجرا این بود که پرواز شماره ۱۹ یک پرواز آموزشی برای خلبانان کارآموز بود و هوا نیز آن روز زیاد ابری نبود. گرچه هنوز دلیلی برای گم شدن هواپیما ارائه نشده است ولی بررسی ها نشان می دهد مثلث برمودا هیچ خطری نسبت به جاهای دیگر اقیانوس ندارد.

البته یکی از خصوصیات مثلث برمودا وجود طوفانهای غیر قابل پیش بینی است که می تواند هر هواپیما یا کشتی را به دردسر اندازد. عمق اقیانوس در این منطقه به ۳هزار متر می رسد. http://hadidnews.com/vdcg.39yrak9t3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما