تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تبریک پیروزی اوباما در انتخابات و تاکید بر حمایت ادامه دار آمریکا از امنیت اسرائیل، گفت که واشنگتن و تل آویو می‌توانند بر پایه تجارب مشترک بر تمام اختلاف‌ها غلبه کنند.

به گزارش حدید نیوز  ، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت: «ایهود باراک» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تبریک پیروزی مجدد «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات، ابراز اطمینان کرد که اساس روابط آمریکا حمایت از امنیت جامعه یهود خواهد بود.

باراک در این باره اعلام کرد: من تردیدی ندارم که دولت اوباما به سیاست ریشه دار خود در راستای حمایت از امنیت اسرائیل ادامه خواهد داد؛ سیاستی که در تلاش برای مقابله با چالش‌هایی است که منطقه پیش روی ما قرار می دهد؛ سیاستی که در عین حال برای پیشرفت در روند صلح تلاش خواهد کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: من بر این باورم که ما قادر خواهیم بود به سبک دوستی عمیق و پس زمینه ای از تجارب مشترک فراهم شده با رئیس جمهور اوباما، بر تمام اختلاف ها و تفاوت هایی که بین ما وجود دارد، غلبه کنیم.

تبریک و ابراز امیدواری باراک به حمایت ادامه دار آمریکا از امنیت اسرائیل در حالی گزارش می شود که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» روز گذشته در خبری نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل از پیروزی مجدد اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نگران است.

بر اساس نوشته این روزنامه، نخست وزیر اسرائیل از نامزدی «میت رامنی» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده و نگران است که اوباما با پیروزی در انتخابات، از او (نتانیاهو) انتقام بگیرد و در انتخابات سراسری اسرائیل که قرار است در تاریخ ۲۲ ژانویه برگزار شود از رقیب نخست وزیر اسرائیل حمایت کند.

اوباما توانست در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته آمریکا با کسب ۲۷۴ رای از الکترال کالج، ریاست خود در کاخ سفید را چهار سال دیگر تمدید کند. 
http://hadidnews.com/vdcf.0d1iw6dmxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما