تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۶
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است فدراسیون با برگزاری جام حذفی بدون ملی پوشان تیمهای لیگ از اعتبار و جذابیت جام حذفی خواهد کاست.
به گزارش حدیدنیوز، محمد پنجعلی به باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مهم ترین هدف فدراسیون راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است و فقط فوتبال به این موضوع ختم نخواهد شد و فدراسیون به عنوان متولی فوتبال کشور باید لیگ برتر و جام حذفی را به نحو احسن برگزار نماید زیرا از دل همین لیگ برتر و جام حذفی استعدادهای فوتبال شناخته و به تیمهای پرطرفداری عرضه می شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برگزاری جام حذفی را بدون حضور ملی پوشان اشتباه دانست و تصریح کرد: فدراسیون با این عمل اعتبار جام حذفی و قهرمان آنرا کم می کند و این به سود فوتبال ملی نیست زیرا همه ساله تیم هایی که در لیگ های پایین تر حضور دارند برای مطرح شدن در برابر تیم های لیگ برتر بهترین بازیها را ارائه می دهند ضمن اینکه ملی پوشان جهت حفظ آمادگی بدنی و روحی باید در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی حضور فعال داشته باشند در کجای دنیا سراغ دارید که جام حذفی را بدون حضور ملی پوشان برگزار کنند.

پنجعلی ادامه داد: کنار گذاشتن ملی پوشان از جام حذفی برای بازیکنان تیم ملی سم است و نتیجه ای جز تضعیف تیم ملی نخواهد داشت ضمن اینکه ما در حال حاضر شاهد هستیم تیمهای پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر با حداقل تماشاگر بازیهای خود را برگزار می کنند و شروع رقابتهای جام حذفی بدون ملی پوشان می تواند همین اندک تماشاگر را از استادیوم ها جدا کند و لذت و هیجان مسابقات حذفی را کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: این تصمیم فدراسیون شانس تیم های شهرستانی جهت شکوفایی را به حداقل خواهد رساند. http://hadidnews.com/vdch.qnwt23ni6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما