تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با«حدیدنیوز»

مسئولان عزت نظام اسلامي را مدنظر داشته باشند

مسئولان خود بهتر مي دانند كه سهم تحريم و سوء مديريت داخلي تا چه حد است.
مسئولان عزت نظام اسلامي را مدنظر داشته باشند

مسئولان بايد در رفتار فردي و اجتماعي خود مراعات عزت نظام اسلامي را داشته باشند، به طور مثال مثال نبايد تصميمات مسئولان شائبه سياسي پيدا كند، مصالح كشور بايد مد نظر مسئولان باشد.
شهروز افخمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتوگو با حدیدنیوز گفت: براي ورود در انتخابات بايد اصول بازي را رعايت كنيم، مقام معظم رهبري با تدبيرهميشه چند ماه قبل از انتخابات توصيه هاي لازم را در مورد ورود سياسيون به بحثهاي انتخاباتي مطرح مي كنند.
وي افزود: وقتي اصول ورود در انتخابات كه مورد تاكيد رهبري است رعايت نشود موجب خواهد شد تا يك انتخابات كه مي تواند قدرت و صلابت نظام اسلامي را به رخ جهانيان بكشاند، به يك انتخابات چالشي تبديل و كام مردم تلخ شود.
افخمي با ذكر اينكه در سخنان مقام معظم رهبري نكته هاي فراوان وجود دارد، عنوان كرد: مسئولان بايد تلاش كنند مواضع و رفتارهاي خود را با اين سخنان تطبيق دهند تا در صورت زاويه گرفتن به راه درست برگردند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نقش نخبگان و مسئولان در ايجاد فضاي آرامش ميان مردم گفت: اگر نخبگان به وظيفه خود عمل نكنند، چالشهايي براي مردم ايجاد مي شود و هزينه ها افزايش پيدا مي كند اما مردم هميشه نشان داده اند كه از نخبگان وظيفه نشناس جلوتر هستند.
وی افزود: نخبگان و مسئولان بايد در رفتار فردي و اجتماعي خود مراعات عزت نظام اسلامي را داشته باشند، به طور مثال مثال نبايد تصميمات مسئولان شائبه سياسي پيدا كند، مصالح كشور بايد مد نظر مسئولان باشد.
افخمي با بيان اينكه مردم به نوع گفتمانها و رفتار مسئولان نگاه مي كنند، افزود: شايسته است كه مسئولان در سخنان خود منافع عمومي جامعه را لحاظ و در فضاي دوستانه مشكلات را حل كنند.
وي در پاسخ به اين سوال كه مهمترين اولويت كنوني كشور چه مي تواند باشد، گفت: تحقق شعارسال و حمايت از كار و سرمايه ايراني اولويتي است كه نمي توان آن را ناديده پنداشت، با توجه به حجم تحريم دشمنان اين شعار بيشتر از هميشه اهميت پيدا مي كند، البته در اين زمينه توجه مسئولان كم بوده است.
افخمي با بيان اينكه برخي مشكلات مانند تحريمها در اين زمينه تاثيرداشته است، افزود: برخي مشكلات را شايد خودمان ايجاد كرده باشيم، اما نبايد از تحريمها فاكتور گرفت، بايد واقعيتها را نيز در نظر داشته باشيم و معتقد هستم مسئولان خود بهتر مي دانند كه سهم تحريم و سوء مديريت داخلي تا چه حد است.

http://hadidnews.com/vdcg.q9yrak9znpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما