تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
در جریان درگیری ارتش سوریه با عناصر گروهک تروریستی «ارتش آزاد» در مناطق مختلف «ادلب» در شمال غربی سوریه علاوه بر کشته شدن ۳۷ فرد مسلح «مناف محمدخیر عابدین» سرکرده گروهک «احباب رسول‌الله» در ادلب نیز به قتل رسید.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، در جریان درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر وابسته به گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» در منطقه «معره النعمان» در ریف ادلب یک سرکرده گروهک‌های تروریستی به نام «مناف محمد خیر عابدین» به قتل رسید.

«مناف محمد خیر عابدین» فرمانده گروهک تروریستی «احباب رسول الله» در ادلب و وابسته به گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه بود.

این درحالی است که گزارش شده در جریان درگیری‌های معره النعمان ۷ تروریست دیگر نیز کشته شدند.

از سوی دیگر گزارش شده که درگیری نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در دو منطقه «الجانودیه» و برسر راه «تل الدهب» در ریف «جسر الشغور» در استان ادلب کشته شدن دست‌کم ۳۰ تروریست وابسته به ارتش آزاد و زخمی شدن ۲۵ نفر دیگر را به دنبال داشت.

این درحالی است که یگان‌های مهندسی وابسته به ارتش سوریه نیز ۵ بمب کار گذاشته شده توسط تروریست‌های مسلح در این منطقه را خنثی کردند که وزن هریک از آنها بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم بود. http://hadidnews.com/vdce.n8vbjh8oz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما