تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
مسئول روابط عمومی كل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با«حديدنيوز»

آمريكا با تشديد تحريمها می‌خواهد مقاومت ملی را بشكند

آمريكا خواستار توقف و محو هويت دينی، ملی و مذهبی ما است.
آمريكا با تشديد تحريمها می‌خواهد مقاومت ملی را بشكند
يكی از دلايلی كه ترفندهای امريكا كارگر نشد، اين است كه مردم فهم و درك عميقی از دشمنی آمريكا دارند، آمريكا خواستار توقف و محو هويت دينی، ملی و مذهبی ما است.
سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومی كل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با حديدنيوز با اشاره به سالگرد تسخير لانه جاسوسی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی به جهت حركت متهورانه‌ای كه امام خمينی(ره) در بنينانگذاری انقلاب اسلامی داشتند و توانستند يكی از بزرگترين پايگاههای امريكا در منطقه را فرو بريزند و وابستگی جدی كشور ما را به آمريكايی ها قطع كنند به صورت طبيعی آمريكا دشمنی‌های خود را بيشتر كرد.
وی افزود: طراحی‌های براندازی و تغيير نظام جمهوری اسلامی را در دستور كار خود قرار دادند و ملت ما در طول سی و چند سال گذشته با انواع و اقسام اين ترفندهای دشمنانه مواجه بوده است.
سردار شريف با بيان اينكه خودآگاهی ملت در سطح بالا است، عنوان كرد: نيازی نبوده كه كسی تلاش ويژه‌ای بكند تا طراحی‌های دشمن را به صورت شفاف نشان دهد، در واقع مردم اين ترفندهای دشمنان را با گوشت و پوست خود لمس كردند.
وی با اشاره به برخی از جنايات امريكا گفت: طراحی كه آمريكاييها در مناطق مرزی ما داشتند و شهدای زيادی برای اين ناآرامی داديم. برای آرام سازی مسائل كردستان و مقابله با طراحی های امريكا يك استان ما به اسم اصفهان  5 هزار شهيد تقديم انقلاب كرد، طبيعی است مردم كه اين سرمايه‌گذاری و ايثار را برای حفظ كشور داشته‌اند به خوبی با دشمنان آمريكايی ها آشنا باشند.
سردار شريف افزود: منافقين از سوی آمريكا مورد حمايت قرار گرفتند و صدام را امريكا تجهيز كرد، امروز نيز پشت ترور دانشمندان هسته‌ای ما آمريكا است، ملت از انواع توطئه‌های امريكا باخبر هستند و تحريم‌های ظالمانه اخيری كه امريكا انجام داده و تلاش دارد تا دايره آن را گسترده‌تر كند با هدف فشار بر مردم ما است.
وی با بيان اينكه امريكا با تشديد تحريمها می‌خواهد مقاومت ملی را بشكند، افزود: چه معنی دارد تا داروهای مورد نيازی كه بايد به يماران برسد مورد تحريم قرار گيرد و معيشت مردم را تحريم كنند، البته تحريم نظامی از ابتدای انقلاب تاكنون ادامه دارد و تحريم‌های جديد برای فشار بيشتر به مردم است.
مسئول روابط عمومی كل سپاه پاسداران با ذكر اينكه اين تحريم‌ها می‌توانست يك ملت را از پای درآورد، گفت: يكی از دلايلی كه ترفندهای امريكا كارگر نشد، اين است كه مردم فهم و درك عميقی از دشمنی آمريكا دارند، آمريكا خواستار توقف و محو هويت دينی، ملی و مذهبی ما است.
وی در پایان گفت: اگر اين فهم وجود نداشت دليلی نداشت كه آمريكا تلاش كند بعضی از رسانه‌های ما را متوقف كند، گفتمان انقلاب اسلامی اثرات خود را نهاده و اولين مولفه آن پشتيبانی ملت مقاوم و مستحکم ایران از نظام خود است
http://hadidnews.com/vdcg.w97rak9ynpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما