تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۰
شقایق فراهانی همکاری با بیضایی را یکی از بهترین و با ارزش‌ترین همکاری‌هایش می‌داند و آرزو دارد دوباره با او کار کند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از هنرآنلاین، شقایق دهقان از جمله بازیگرانی است که در طول سال فقط در یک فیلم بازی می‌کند.

شقایق فراهانی در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل کم کاریش در این سال های اخیر در عرصه بازیگری گفت :نسبت به چند سال قبل سن و سالم بالا رفته و علاقه و گرایشم به بازیگری مقداری کمرنگ تر شده است ، ترجیح می‌دهم در میان پیشنهاداتی که به من می‌شود با دقت و وسواس بهترین ها‌را انتخاب کنم . در چنین شرایطی طبیعی است که حضورم کمتر از گذشته به نظر برسد و یا به نظر منتقدان کم کارتر از گذشته به نظربیایم . هر بازیگر در هر مقطع سنی تفکرات و عقاید خاص خودش را دارد که این تفکرات در سال های بعدی تغییر پیدا می‌کند و تفکرات دیگری جایگزین شود.

بازیگر " طوطیا " در تمایل همکاری دوباره اش با کارگردان هایی مثل بهرام بیضایی افزود : همکاری با بهرام بیضایی یکی از بهترین و با ارزش ترین همکاری های من در عرصه کارکردن با بزرگان سینما بود و به شدت مایل هستم دوباره این تجربه تکرار شود، آرزو دارم بار دیگر با بیضایی کار کنم ،در حال حاضر هم بیشتر تمایل دارم در فیلمی‌بازی کنم که حداقل به لحاظ روحی من را ارضا کند و یا به لحاظ مالی رقم خوبی داشته باشد .

فراهانی با اشاره به اینکه اغلب پیشنهادات در قالب های کلیشه ای و تکراری است گفت : حداقل در ماه چند سناریو برای بازی کردن به من پیشنهاد می‌شود که اغلب کارهای شاخصی نیستند و به هیچ وجه دوست ندارم بازی کنم ، به همین دلیل است که بیش از یک فیلم در سال بازی نمی‌کنم.

این بازیگر در باره این که ممکن است کم کاری باعث شود از ذهن و خاطره کارگردانها‌و تهیه کنندگان برای ارائه پیشنهادت بازیگری برود عنوان کرد : دراین سالها‌آموخته ام اگر از رخ دادن اتفاقی بترسم این اتفاق برایم به وجود خواهد آمد . مطمئن هستم اگر قرار بشد پیشنهاد خوبی شود قطعا فارغ از کم رنگ بودن من می‌شود اگر قرار به فراموش شدن هم باشد با حضور مدام در کارهای کلیشه ای و ضعیف این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.

فراهانی در باره حضورش در فیلم " نیکان و بچه غول " به کارگردان رحمان رضایی گفت : فیلم یک اثر کودکانه مفرح و جذاب است و در این فیلم در نقش یک مادرامروزی و موفق در کنار بازیگرانی مثل رامبد جوان ، علیرضا خمسه و ویشکا آسایش بازی می‌کنم.

شقایق فراهانی فیلم سینمایی " بیداری : به کارگردانی فرزاد موتمن در باره تاریخ انقلاب را آماده اکران دارد .دراین فیلم نیکی کریمی‌و حامد بهداد نیزبازی دارند. http://hadidnews.com/vdcb.wbwurhbzziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما