تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۵
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا برای بازگشت کریمی جلسه نهایی را تشکیل نمی‌دهند.
به گزارش حدیدنیوز سیدجلال حسینی در گفت وگو با فارس در خصوص بازی مقابل پیکان اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر پرسپولیس در جدول لیگ برتر، قطعا برای تغییر وضعیت روز بسیار سختی را مقابل تیم خوب پیکان داریم. ما اصلا شرایط خوبی نداریم و به همین دلیل حساسیت بازی با پیکان دو برابر شده است.

وی افزود: پیکان و عبدالله ویسی از بهترین‌های فوتبال ما هستند. آنها تیم محکم و فرصت‌طلبی به شمار می‌روند و به نظرم گرفتن این ۳ امتیاز علیرغم اینکه برای ما بسیار حیاتی است اما هرگز آسان نیست. امیدوارم که در خانه خودمان دست پر به تعطیلات برویم.

حسینی در مورد عملکرد خودش نیز گفت: دنبال این نیستم که همه بگویند جلال حسینی خوب کار می‌کند و بقیه بد. این حرف‌ها را اصلا در فوتبال قبول ندارم. باید بدانیم همه ما اصلا خوب بازی نمی‌کنیم. پتانسیل تیم ما از این بیشتر است. به بازیکنان هم نمی‌شود ایراد گرفت چون آنها تمام تلاش خود را در تمرینات و بازی‌ها انجام می‌دهند. ما باید بهتر بازی کنیم تا نتایج دلخواه خود را راحت‌تر بگیریم.

وی در مورد اینکه گفته شده پس از دیدار با مس در رختکن به ژوزه اعتراض کرده، گفت: اصلا اینطور نیست. همه جلال حسینی را می‌شناسند. وقتی با تیمی قرارداد می‌بندم هرچه در توان دارم به نمایش می‌گذارم و دنبال نمره گرفتن هم نیستم. اگر حرفی در رختکن زدیم همه بچه‌ها نظر خود را اعلام کردند. علی کریمی هم همین حرف‌های ما را می‌زد و نظرش با بازیکنان یکی بود.

حسینی افزود: علی کریمی هرچه سریعتر باید به پرسپولیس برگردد. همه چشم‌انتظار بازگشت او هستیم و نمی‌دانم چرا جلسه نهایی را برای بازگشت کریمی برگزار نمی‌کنند تا او بیاید و به ما کمک کند. امیدوارم هرچه سریعتر علی را در تمرینات ببینیم.

مدافع تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با وجود گذشت چند روز از بازی با مس، باید این را به هواداران اعلام کنم که ما در این بازی یکی از بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشتیم. خیلی سخت این بازی عجیب فراموش می‌شود اما چون به نتیجه بازی با پیکان نیاز داریم باید مس را فراموش کنیم و روز چهارشنبه به دنبال کسب نتیجه‌ای باشیم که پرسپولیس را به جایگاه بالاتر جدول برساند.

سرخپوشان ساعت ۱۷:۴۵فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان خواهند رفت. http://hadidnews.com/vdcb.0bwurhbz9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما