تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
انتشار یک نظرسنجی از سوی سایت شبکه ایران که پس ازدقایقی نیز از این سایت حذف شد.
پشت پرده یک نظر سنجی انتخاباتی که حذف شد+عکس

انتشار یک نظرسنجی از سوی سایت شبکه ایران که پس ازدقایقی نیز از این سایت حذف شد، در بردارنده پیام های القایی چندی بوده است.
به گزارش«حدیدنیوز»، در این نظر سنجی که به منظور دریافت اقبال مردمی به کاندیداهای مختلف یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق ۲۲ گانه تهران انجام شده بود، ارگان دولت مدعی پیشتازی اسفندیار رحیم مشایی با ۳۵ درصد آراء در انتخابات آتی شد.
این سایت مدعی شد که خاتمی نیز با کسب ۲۰ درصد آراء همراه با خاتمی به مرحله دوم انتخابات خواهند رفت.

در همین راستا با بررسی این نظرسنجی مورد ادعای ارگان دولت می توان گفت که چند هدف در این نظر سنجی مورد تاکید قرار گرفته بودند:
۱- در این نظر سنجی مجموعه آراء کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایان شامل،سعید جلیلی، علی اکبر ولایتی، محمد باقر قالیباف،غلامعلی حداد عادل، محسن رضایی، علی لاریجانی و منوچهر متکی ،۶/۳۴ درصد آراء را به خود اختصاص داده است یعنی آراء کمتر از گزینه مورد تاکید دولت در این نظر سنجی!
۲- آراء کاندیداهای احتمالی جریان اصلاح طلب شامل سید محمد خاتمی، هاشمی رفسنجانی و محمد رضا عارف، شامل ۳/۲۹ درصد آراء بوده است یعنی باز هم کمتر از کاندیدای مورد تاکید دولت!
۳- در این نظر سنجی به برخی افراد اشاره شده که احتمال کاندیداتوری آن ها ضعیف بوده و از گردونه انتخابات می بایست آنان را کنار دانست.همچون سعید جلیلی و سید محمد خاتمی
۴- در این نظرسنجی تمامی کاندیداهای اصولگرایان و اصلاح طلبان در برابر کاندیدای مورد حمایت دولت فرض شده اند.
۵- در نظر سنجی مزبور انتخابات ۲ مرحله ای تصور شده است.
۶- در این نظرسنجی ضمن بزرگنمایی از شرایط اصلاح طلبان رقابت اصلی و ۲ قطبی مورد تاکید میان گزینه دولت و اصلاح طلبان فرض شده است.
در پایان به نظر می رسد جریان پشت پرده این نظر سنجی از دیگر سو نیز تلاش دارد تا با القای اقبال مردمی به کاندیدای مورد نظر خود زمینه های فشار برای تائید صلاحیت او را فراهم آورد.مساله ای که در کامنت های این خبر نیز وجود داشته و با رای دادن مثبت و منفی مورد نظرسنجی ای جدیدی قرار گرفته است.

http://hadidnews.com/vdci.3avct1aq5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این همه به احمدی نژاد فحش داده پس چی؟