تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
منافقین یکی از اعضای ناراضی خود را که قصد فرار از این گروهک را داشت به قتل رسانده و سعی می‌کنند تا این مسئله را به هر نحو ممکن پنهان کنند.

 
به گزارش حدید نیوز  به نقل از «دیده‌بان»، ۲ برادر «بردیا امیرمستوفیان» که اکنون نزدیک یک ماه است در عراق به سر می‌برند به دلیل کارشکنی سرکردگان منافقین هنوز موفق نشده‌اند تا جنازه برادر خود را از دولت عراق تحویل بگیرند.

بر پایه این خبر در اول فروردین ۱۳۹۱ پس از انتقال گروه سوم از پادگان اشرف به لیبرتی، منافقین خبر مرگ بردیا مستوفیان را اعلام کرده و دلیل این امر را خستگی مفرط وی بر اثر انتقال لوازم به لیبرتی اعلام کردند.

اما اعضای جدا شده منافقین اذعان دارند وی با تشکیلات رجوی به اختلاف خورده بود و قصد داشت تا از این گروهک فرار کند، لذا امکان کشته شدن وی به‌دست منافقین بسیار محتمل است.

محمد مهدی و محمد حسین مستوفیان ۲ برادر بردیا که برای تحویل جنازه برادرشان مدت‌هاست در عراق به ‌سر می‌برند در این خصوص گفتند: سازمان قصد دارد تا از تحویل جنازه توسط پلیس عراق به ما جلوگیری کند زیرا در این صورت به قتل رسیدن وی آشکار می‌شود.

از این رو منافقین مشخصات برادرمان را تا به حال سه مرتبه اشتباه به پلیس عراق اعلام کرده‌اند، سرکردگان سازمان نام پدر متوفی را سه مرتبه با نام‌های متفاوت مانند «احمد» به دولت عراق ارائه داده‌اند تا اساساً وجود خارجی متوفی و نسبتش با ما را انکار کنند در حالی که نام پدر ما «حسن» است.

برادران مستوفی ادامه دادند: سازمان همچنین شخصی را به‌ عنوان پسر عموی وی به دادگاه عراق معرفی کرده و از این طریق پیگیر دستیابی به جنازه می‌باشد، تا بار دیگر با دروغگویی فریاد حقوق‌بشری سر دهد.

اکنون ۷ ماه از مرگ برادرمان گذشته و ما به لطف کارشکنی سازمان هنوز موفق به تحویل گرفتن جنازه برادرمان برای خاکسپاری نشده‌ایم.

بر پایه این خبر منافقین شخصی را به‌عنوان پسر عموی مستوفیان و وکیل وی به دادگاه عراقی معرفی کردند تا جنازه بردیا مستوفیان را تحویل بگیرد، اما این پسر عموی قلابی به محض ورود برادران مستوفیان به عراق و پیگیری پرونده به کلی ناپدید شده است.

همین موضوع باعث شده دادگاه عراق پس از سه مرتبه احضاریه برای این عضو منافقین، حکم جلب وی را صادر کند.

پس از شروع مراحل اخراج منافقین از پادگان اشرف، سرکردگان این فرقه افراد ناراضی را که احتمال فرار آنها وجود دارد به قتل می‌رسانند که بردیا مستوفیان یکی از همین افراد است. http://hadidnews.com/vdca.0nak49nwy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما