تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
وقتی انسانی تصمیم میگرد وطن فروشی کند فرقی نمی کند چه کسی باشد میخواهد مسعود رجوی باشد،دیان علایی بهائی یا مصطفی آزمایش صوفی گنابادی.در هر صورت خیانت کار خائن است و خائن بی غیرت و بی دین.
پیوند فرقه گنابادی و بهائیت
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، وبلاگ خرقه پشمینه نوشت: یکی دو سال است ازمایش که نماینده ی نورعلی تابنده است و در فرانسه زندگی می کند و عامل مستقیم سرویس اطلاعات خارجی فرانسه است همکاریهای تنگاتنگی را با عناصر بهائی آغاز کرده است و جلسات زیادی با دیان علایی نماینده ی فرقه ی ضاله بهائیت دارد.

مهمترین ماموریت مصطفی ازمایش جمع آوری اطلاعات از داخل کشور،ایجاد شایعه و دروغ و تخریب جمهوری اسلامی است تا هم نورعلی تابنده قطب ضد انقلاب فرقه را راضی کند و هم هزینه های زندگی وی از سوی اربابان خارجی اش پرداخت شود.

نکته ی مهم این است که دراویش گنابادی ظاهرا خود را مسلمان می دانندو پیوند آنها با عناصر فرقه ی ضاله بهائیت که طبق نظر همه ی مسلمانان کافر و نجس هستند نشاندهنده ی میزان تقید به اسلام رهبران این فرقه است. 



چند سالی است گزارشهای تهیه شده ی کمیسر حقوق بشر سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی همیشه دو بند نزدیک و شبیه به هم دارد و آن دراویش گنابادی و فرقه ی ضاله بهائیت است.

به هر حال شاید از نظر ما این کار زشت باشد ولی آقای آزمایش باید بتواند هزینه های سرسام آور زندگی خصوصا ولخرجیهای دختر ولنگار و بی حجابش را در فرانسه پرداخت کند. http://hadidnews.com/vdcd.j052yt0f9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما