تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
ماجراي بازگشت مهدي هاشمي حالا به يک مساله مهم براي رسانه ها تبديل شده است.
مهدي هاشمي در شرف بازداشت|ياسر: مهدي با افتخار برگشت!+عکس

  از شب گذشته که خبر بازگشت مهدي هاشمي منتشر شد تا هم اکنون که او در دادسراي امنيت است هر لحظه اخبار جديدي درباره سير پرونده او منتشر مي شود.
شب گذشته فاطمه هاشمي با اشاره به بازداشت خواهرش (فائزه) تصريح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدي به کشور بازنگردد اما مهدي به ايران بازگشت چون هيچ مسئله‌اي نداشت. چون مهدي پاک و سالم بود، به تهران آمد. 

مهدی هاشمی به همراه یاسر و فاطمه هاشمی در حال تحویل پاسپورت

وي با بيان اينکه مهدي چون مسئله‌اي نداشت به کشورش بازگشت، تصريح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدي به کشور بازنگردد اما مهدي به ايران بازگشت چون هيچ مسئله‌اي نداشت. صادق لاريجاني و محسني اژه‌اي نمي‌خواستند مهدي به کشور بيايد اما مهدي به ايران آمد.
فاطمه هاشمي در پاسخ به سؤالي مبني براينکه با توجه به اعترافات متهمان حوادث بعد از انتخابات در دادگاه چه اتهاماتي متوجه مهدي هاشمي است، با ادعاي برخورد نادرست با زندانيان گفت: مهدي واقعيت‌ها را مي‌گويد. 

فاطمه هاشمی که مهدی هاشمی را در سفر همراهی میکرد

وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني دريافت حقوق ۱۴ ميليوني مهدي هاشمي، دريافت اين‌گونه حقوق‌ها را به احمدي‌نژاد منتسب کرد و اظهارداشت: پروين احمدي‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببينيد الان چگونه دارد زندگي مي‌کند. 
بازگشت با افتخار!
ياسر هاشمي هم در خصوص نقش برادرش در حوادث پس از انتخابات بنا بر اعترافات حمزه کرمي و مسعود باستاني نيز گفت: مهدي هيچ نقشي در اين موضوع نداشته و الان نيز او را بردند و با افتخار هم اين کار را انجام دادند و مهدي هم با افتخار برگشت تا به مسايل پاسخ دهد. برادرم در شرف بازداشت است.

فریادهای اعتراضی فاطمه هاشمی خطاب به کیست؟

محسن هاشمي با بيان اينکه برادرش در شرف بازداشت است، گفت: احضاريه‌اي که براي ايشان(مهدي هاشمي) صادر شده بود، درست نبود و بر همين اساس اصلاح شد. محسن هاشمي رفسنجاني ، با بيان اينکه هنوز مهدي هاشمي تفهيم اتهام نشده است، افزوده است: ايشان صبح امروز همراه با وکيلش به دادسراي امنيتي مراجعه کرده است اما هنوز بازداشت نشده است.وي با بيان اينکه برادرش در شرف بازداشت است، افزود: احضاريه‌اي که براي ايشان آمده بود، درست نبود لذا احضاريه با نام صحيح اصلاح و دوباره ارسال شد و ايشان نيز همراه با وکليش به دادسراي امنيتي مراجعه کرد.
محسن هاشمي گفت که برادرش هم‌اکنون در دادسراي امنيتي است.وي هم چنين قرار کفالت براي بازداشت احتمالي مهدي تهيه کرده‌ايم که اگر بپذيرند آنرا ارائه خواهيم کرد. هنوز هيچ خبري از بازداشت و يا عدم بازداشت مهدي مطرح نشده است و نيروهاي دادسراي امنيتي در حال گفت‌وگو با مهدي هستند.
محسن هاشمي گفت: در صورتي که بازداشت مهدي تائيد شود و قرار کفالت پذيرفته نشود، مهدي راهي زندان خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdce.n8nbjh8pf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جانسون
این آقایون اگه آدم های خوبی بودن چرا ماهواره ازشون تعریف میکند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!