تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲
حجت الاسلام شجونی در گفت وگو با«حدیدنیوز»:

اصلاح طلبان باز هم به دنبال سوءاستفاده از هاشمی هستند

اصلاح طلبان قافيه را باخته اند، و آبرويی برای آنها نمانده است.
اصلاح طلبان باز هم به دنبال سوءاستفاده از هاشمی هستند

اصلاح طلبان خود می‌دانند كه با نظام اسلامی زاويه زيادی دارند، لذا تلاش می كنند از افرادی كه به نظام نزديك هستند، سواستفاده كنند و آنها در توهم قدرت به سر می برند اما همه تلاش های آنها با شكست روبرو خواهد شد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با حدیدنیوز با اشاره به مواضع اصلاح طلبان در زمينه انتخابات رياست جمهوری آينده گفت: هرگز در نفاق اتحاد نيست، اصلاح‌طلبان با يكديگر نيز صادق نيستند، و هيچ كدام از اقشار مختلف مردم نيز آنها را دعوت به انتخابات نكرده اند زيرا در دوره ۸ ساله اصلاحات افتضاحاتی انجام دادند و در فتنه ۸۸ نيز ماهيت خود را كاملا به مردم نشان دادند.
وی اظهار كرد: اصلاح طلبان قافيه را باخته اند، و آبرويی برای آنها نمانده است، هرگاه انتخاباتی پيش می آيد، اصلاح طلبان اظهار وجود می‌كنند و هدف آنها نيز ايجاد تفرقه در صف متحد اصولگرايان است.
شجونی با ذكر اينكه صلاحيت اصلاح طلبان حامی فتنه برای انتخابات رياست جمهوری رد خواهد شد، عنوان كرد: اينگونه اصلاح طلبان در عمل به دشمن گرايش پيدا كردند و اعمالشان از مجلس ششم تا فتنه ۸۸ مورد تشويق و حمايت اردوگاه دشمنان از منافقين تا سلطنت طلب‌ها قرار گرفت.
وی با اشاره به برگزاری موفقيت آميز اجلاس عدم تعهد در تهران اظهار كرد: در حالی كه حتی مخالفين نظام اسلامی نيز از برگزاری موفق اين اجلاس سخن گفتند، اما اصلاح طلبان سكوت اختيار كردند.
وی اظهار كرد: آنها روز قدس نيز در راهپيمايی شركت نكردند و سخن از خط امام(ره) می‌زنند، در حالی كه امام بنيانگذار روز قدس بود، ملتهای زيادی در روز قدس شركت كردند، اما اصلاح‌طلبان نيامدند همانطوری كه در نماز جمعه شركت نمی‌‌‌كنند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: آنها از اهداف امام به شدت فاصله گرفتند در واقع اصلاح‌طلبان تندرو و حامی فتنه با آرمان‌های امام خمينی(ره) بيگانه هستند.
شجونی اظهار كرد:اينگونه اصلاح‌طلبان مانند خوارج نهروان هستند، آنها چشم ديدن اقتدار ولايت فقيه را ندارند و شورای نگهبان طبق وظيفه قانونی خود اين گونه افراد را تاييد نخواهد كرد.
وی با اشاره به ديدگاه اصلاح طلبان در مورد هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی در انتخابات مجلس ششم از اصلاح طلبان خيانت ديد و او را تا رده ۳۰ ام مجلس تهران تنزل دادند، هاشمی با اين تجربيات ديگر نبايد فريب آنها را بخورد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عنوان كرد: اصلاح طلبان خود می‌دانند كه با نظام اسلامی زاويه زيادی دارند، لذا تلاش می كنند از افرادی كه به نظام نزديك هستند، سواستفاده كنند و آنها در توهم قدرت به سر می برند اما همه تلاش های آنها با شكست روبرو خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdcj.yexfuqevtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما