تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
سرداری که حتی گرگ های اسراییل بعد از شهادتش جرات نداشتن تو رسانه هاشون با القاب توهین‌آمیز از او یاد کنند، اما سگ‌توله‌های عفریته‌ای مثل هدی آقاسلطان به خودش اجازه میده با اسطوره ایران زمین اینطوری حرف بزنه.
«فواحش» علیه حاج حسن طهرانی مقدم
به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز، نویسنده وبلاگ مرصاد در آخرین پست خود نوشت:

به نام خدا

من نمی دونم چطوره که توهین‌کننده‌های این نظام و انقلاب همه فاحشه و هرزه‌اند؟

چرا یکی پیدا نمیشه دوزار به خدا و پیغمبر هم اعتقاد داشته باشه بعد بیاد به این نظام و اسطوره های این انقلاب توهین کنه؟

نمونه هاش این روزها زیاده. از فواحش «من و تو» بگیر برو تا «امیر عباس فخرآور» که دوست دخترش و خونشو اجاره میده به دیگران، تا «مخملباف و توله هاش»، تا «ابراهیم نبوی» که فکر کنم فقط خدا رو مسخره نکرده، تا «اکبر گنجی» که منکر همه چیز شده، تا هنرپیشه‌های فراری از ایران که این روزها باید تو رختخواب گردن کلفتای هالیود پیدا شون کرد؟ تا رقاصه ها، تا فواحش لب سواحل آنتالیا و پاتایا و ...

یکی از این افراد، هدی آقا سلطان خواهر ندا آقاسلطان هست که این‌ روزها دیگه هر پسر جوونی به لطف زنده نگه داشتن یاد و خاطر دختر از دست رفته این خانواده توسط خواهر عزیزش، رنگ لباس زیرش رو هم می دونه.

فاحشه به کی میگن؟ کسی که خودشو و بدنشو و جذابیت های ظاهریشو به دیگران عرضه می کنه دیگه، خب این خانوم به جز این کار تو فیس بوکش کرده؟

انتشار عکسهای نیمه عریان از خودش و خواهرش در سواحل ترکیه و تو بغل این و اون و انتشار حتی عکس های لباس زیر خواهرش در فضای مجازی برای چیست؟ برای مبارزه دموکراتیک با نظام جمهوری اسلامی؟

به هرحال، هرکس مسئول کارهای خودشه و ما هم تا زمان انتشار «یک مطلب بخصوص» در صفحه فیس بوک هدی آقا سلطان کاری به کارش نداشیم و دهن‌دریدگی هاش سر گور خواهرش رو هم میذاشتیم پای سلیطه‌گی و پاچه ورمالیدگی ایشون.

اما توهین این زنیکه معروفه به سردار اسطوره ای انقلاب اسلامی یعنی شهید حاج حسن طهرانی مقدم هرچند در وهله اول خون آدم رو به جوش میاره که چطور میشه به چنین کسی توهین کرد اما بعد از فروکش اون جوشش اولیه، موجب خوشحالی میشه که مگر دشمنای این افراد جز از فواحش باید باشند؟

سرداری که حتی گرگ های اسراییل بعد از شهادتش جرات نداشتن تو رسانه هاشون با القاب توهین‌آمیز از او یاد کنند، اما سگ‌توله‌های عفریته‌ای مثل هدی آقاسلطان به خودش اجازه میده با اسطوره ایران زمین اینطوری حرف بزنه.

او در مطلب فیس بوک خود با اشاره به نصب بیلبوردهای سردار شهید طهرانی مقدم در تهران که روی آن درج شده: «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند»، نوشته: 


«این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم. می دونی خوبیش چیه؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن… سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی. می فهمی؟ با خودت به گور بُردی.»

غرض از این نوشته تنها ذکر همین مطلب به دوستانی بود که با توهین فیس بوکی این حشره به سردار طهرانی مقدم عصبانی شدن که نگران نباشید؛ دشمنان «طهرانی مقدم ها» اگر فواحش نباشند پس چه کسی باشد؟ http://hadidnews.com/vdce.v8xbjh8ox9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
ماشا الله به این همه حرفهای رکیک و زننده. شما خودت را مسلمون میدانی که ندیده به کسی می گویی فا...؟؟ متاسفم.
ایلیا
ترا به خون این شهدا نام این سردار متعالی را همراه با نام این زنیکه ها نبرید،حیف تک تک قطرات خونش
حمید
شما خجالت نمیکشید 3 خط مطلب مینویسید و اینهمه حرفهای زشت و به همه توهین میکنی
ابی
با سلام
از نظر شرعی شما اگر نتوانید دو شاهد برای تهمتهای خود بیاورید حداقل حکم شما هشتاد ضربه شلاق می باشد. خدا ما را هدایت کند که قرآن را با احکامش با اعمالمان کنار گذاشته ایم. خدا شما را هدایت کند که به اسم دین اینگونه مردم را از دین دور می سازید. اگر با کسی مشکل عقیدتی دارید بهتر است با او بحث کنید. برای حضور موثر در حوزه نوشتار نیاز به آشنایی با ادبیات و منطق دارید نه فحش و ناسزا. توصیه می کنم به روحانی مسجد خود مراجعه کنید حتما می تواند در این مورد شما را از آتش جهنم نجات دهد.