تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷
اعضای «کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا» با ارسال نامه ای به فیفا خواستار تحریم فوتبال رژیم صهیونیستی از تمام مسابقات شدند.
 درخواست از فیفا برای محرومیت فوتبال «رژیم صهیونیستی»
به گزارش حدید نیوز، به دنبال جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه مرتکب شده است ۱۲ کشور عضو «کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا» با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار محرومیت این رژیم اشغالگر از مسابقات فوتبال شدند.

متن نامه کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا به شرح زیر است: همه ۱۲ عضو فدراسیون فوتبال غرب آسیا از فیفا، اتحادیه‌های فوتبال و اتحادیه‌های عضو آن می‌خواهیم تا در اتخاذ موضع قاطع نسبت به جنایات انجام شده از سوی رژیم صهیونیستی در فلسطین و ارتکاب جنایات جنگی در غزه به ما بپیوندند. ما از فیفا و زیرمجموعه‌های آن می‌خواهیم ضمن محکوم کردن کشتار غیرنظامیان بی‌گناه از جمله بازیکنان، مربیان و داوران، تخریب زیرساخت‌های فوتبال و همچنین اتخاذ یک جبهه متحد با هدف تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال کمک کند تا این اقدامات تهاجمی متوقف شود.

فدراسیون‌های فوتبال اردن، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، قطر، امارات، یمن، بحرین، کویت، عمان و عربستان ۱۲ عضو این فدراسیون هستند و مقر آن در کشور اردن قرار دارد. فدراسیون فوتبال ایران یکی از ۵ عضو مؤسس این فدراسیون است و تا سال ۲۰۱۴ عضو این فدراسیون بود اما در این سال و با تأسیس فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (CAFA) به عضویت کافا درآمد.
http://hadidnews.com/vdcjixet.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما