تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶
فرمانده کل سپاه گفت: وقتی جوانان ایرانی جوانمردانه و غیرتمندانه پا به رکاب ولایت ‌شمشیر می‌زنند و ‌خاطرات پرشکوه فداکاری عاشورا ‌را به نمایش می‌گذارند انسان به این امید می‌رسد که این سرزمین همواره ایمن و امن خواهد بود.
جوانان ایرانی پا به رکاب ولایت ‌شمشیر می‌زنند
به گزارش حدید نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در ‌پیامی به همایش اردیبهشت مقاومت در سالروز حماسه رزمندگان مازندران در خانطومان سوریه، ‌با تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ‌و تجلیل از دلاوران خانطومان که در کشور سوریه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: به پیشگاه این خانواده‌ها تعظیم می‌کنم و از خداوند اجر و صبر را برای خانواده‌های شهدا خواهانم.

وی افزود: مردم شهیدپرور مازندران در حماسه‌هایی ماندگار و بزرگ در حوزه دفاع مقدس و بعد از آن نقش باشکوهی دارند.‌ مازندرانی‌ها فاتحان فاو در عملیات والفجرند و در عرصه جنگ خط‌شکن بودند و  جوانان مومن و شجاع را  همه این خانواده‌های محترم و شرافتمند این سرزمین برای فداکاری و دفاع از اسلام عزیز و دفاع از وطن اسلامی  به میدان رزم فرستادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، ‌حماسه‌آفرینی دلاوران خانطومان در سال ۹۵ را نشان و وجود افتخار مردم مازندران دانست و تصریح کرد: در آن حادثه عده‌ای از جوانان عطر شهادت را جاری کردند و پیکر آنان‌ پس از چند سال به میان مردم بازگشت و در یکی از باشکوه‌ترین تشییع جنازه‌ها روی دستان مهربان مردم ما تا عرش اعلا بدرقه شدند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: مردم مازندران در مسیر تکریم مقام شهادت زبانزد هستند و جای جای وطن پر از عطر شکوفه‌های بهاری شهدای وطن است و در دیار مازندران سالانه تکریم از این اسوه‌های مقاومت جاری است و به این نمادآفرینی‌ها و جانبازی‌ها و صبر و شکیبایی همه مردم و خانواده‌های عزیز شهیدان و این روحیه‌ها  افتخار می‌کنیم.

سردار سلامی تاکید کرد: وقتی جوانانی در کشور وجود دارند که جوانمردانه و غیرتمندانه پا به رکاب ولایت امر مسلمین فداکارانه شمشیر می‌زنند و خاطرات پرشکوه فداکاری عاشورا را تحت حمایت ولی امر به نمایش می‌گذارند انسان به این امید می‌رسد که این سرزمین همواره ایمن و امن خواهد بود.

فرمانده کل سپاه با قدردانی از ‌دست اندرکاران برگزاری همایش خانطومان خاطرنشان کرد: امیدوارم در استمرار راه پر نور شهدا باشیم و در برابر شهدای عزیز رو سفید باشیم.
http://hadidnews.com/vdcfvedm.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما