تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۴
مراسم ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامحسین فلاح در محل مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.
ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام حاج غلامحسین فلاح
به گزارش حدید نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامحسین فلاح عالمی وارسته و مظهر علم و تقوا بود که عمر شریف خود را در راه مجاهدت برای اسلام و انقلاب اسلامی گذارد. 

این عالم متقی و پارسا سالیان متمادی در سنگر دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی در مسندهای مختلف از جمله ریاست دادگستری استان کرمان به مجاهدت پرداخت و کارنامه درخشانی را در این راه از خود به جای گذاشت.


در متن اطلاعیه این عالم جلیل القدر آمده است:

                                 بسم الله الرحمن الرحیم
 *مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ - پیامبر اکرم(ص)* 

خبر رحلت عالم ربانی و روحانی پارسا جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامحسین فلاح که عالمی با تقوا و درستکار بوده اند موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

سالها زندگی سراسر افتخار آمیز آن عالم برجسته و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب عزیزمان ، فعالیت در سکانداری دادگستری کل استان کرمان در دهه ۶۰ بخشی از کارنامه درخشان عمر با برکت آن روحانی جلیل القدر به یادگار گذاشته اند.

این اطلاعیه از سوی آیت الله سید مصطفی محقق داماد ، سردار سرلشکر محسن رضایی ، استاندار کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی، خانواده سردار سلیمانی، خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی و سایر وابستگان صادر گردید. 
 



24-news.ir/
http://hadidnews.com/vdcd9o0s.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما