تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷
حتماً می‌دانید که برای اخذ وقت سفارت، مجبورید به کشورهای دیگری سفر کنید که کشور کانادا در آن‌ها سفارت‌خانه و کنسول‌گری دارد.
چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟
به گزارش حدیدنیوز، وقت سفارت کانادا در واقع وقت حضور در جلسه انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری است که از یکی از دفاتر VAC (visa application center) اخذ می‌شود. متأسفانه این دفاتر در ایران شعبه‌ای ندارند و متقاضیان ویزای کانادا مجبورند وقت سفارت خود را از یکی از کشورهای اطراف ایران اخذ کنند. اسکای ویزا در مورد شهرهایی که متقاضیان ویزا می‌توانند به آن‌‌ها مراجعه کنند، می‌گوید:

حتماً می‌دانید که برای اخذ وقت سفارت، مجبورید به کشورهای دیگری سفر کنید که کشور کانادا در آن‌ها سفارت‌خانه و کنسول‌گری دارد. مثلاً وقت سفارت کانادا در ارمنستان یکی از انتخاب‌هایی‌ست که ایرانیان زیادی را به سفارت کانادا رسانده است. دو شهر بزرگ ترکیه، یعنی استانبول و آنکارا هم برای گرفتن وقت بسیار مناسب هستند. اگر به این لیست، شهر ابوظبی -پایتخت امارات متحده عربی- را هم بیفزایید، تقریباً تمام سفارت‌خانه‌های کانادا در همسایگی ایران را شناخته‌اید.


 
سخت‌ترین مرحله در روال اخذ ویزای کانادا همین مرحله است. جایی که باید برای حضور یک ساعته در دفتر VAC و انجام مراحل انگشت نگاری، هزینه زیادی را برای سفر به کشورهای اطراف متحمل شوید.
اما از این‌ها که بگذریم، گرفتن وقت سفارت کانادا هزینه‌هایی دارد که بهتر است پیش از اقدام برای اخذ آن، امکان گرفتن ویزا را بررسی کنید؛ چرا که در صورت عدم صدور ویزا، این هزینه‌ها به شما باز نخواهند گشت و باید هزینه‌های مربوط به سفرتان را هم به آن بیفزایید. به هر حال اخذ ویزاهای توریستی کانادا هم کار دشواری‌ست، دیگر چه رسد به ویزاهای مهاجرتی. توصیه می‌شود در صورتی ‌که شرایط لازم را برای اخذ ویزا ندارید، اقدام به اخذ وقت سفارت و پرداخت هزینه‌های آن نکنید.


 
اقدام برای گرفتن وقت سفارت کانادا باید به صورت آنلاین انجام شود. بدین صورت که متقاضی مدارک خود را در سایت ویزاهای کانادا بارگذاری می‌کند و پس از آن اقدام به پرداخت هزینه‌های ویزا می‌کند که باید ازدرگاه‌های جهانی، نظیر مستر کارت، ویزا کارت، پی‌پال و... انجام شود. پس از آن به سامانه اخذ وقت از یکی از دفاتر VAC متصل می‌شود و می‌توانید اقدام به گرفتن وقت انگشت‌نگاری کنید.
http://hadidnews.com/vdcfcxdm.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما