تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
وقتي نمي شود به جريان خاص"نه" گفت

بالاخره وزارت ارشاد كار خودش را كرد!

به نظر نمي رسد اين توزيع گسترده و البته بي سر و صداي گشت ارشاد با سكوت نيروهاي انقلابي همراه باشد.
بالاخره وزارت ارشاد كار خودش را كرد!

فيلم ضد ارزشي و موهن"گشت ارشاد" كه سفارشي ساز جريان انحرافي محسوب مي شود از امروز در قالب دي وي دي توزيع شده است. اين در حالي است كه فيلم مذكور در زمان اكران با انتقادات جريان ارزشي جامعه مواجه و در نهايت مجبور به توقف شد اما حالا فيلم در قالب دي وي دي و آن هم به انضمام صحنه هاي حذف شده در سوپر ماركتي ها قرار گرفته است.
جالب تر اينكه كارگردان فيلم به تقليد از مهران مديري با دست خط و امضاي خودش روي پوشش مقوايي فيلم نوشته اي نوشته است!! او اينگونه درددل كرده كه: درباره گشت ارشاد هيچ نبايد گفت، تنها و تنها بايد نشست و آن را تماشا كرد ... براي ساخت آن چه كشيدم مهم نيست در زمان اكران آنچه ناملايمتي ديدم مهم نيست و ... .
سعيد سهيلي كه اكنون خود را درجايگاه مدعي قرار داده از اين حرفي نزده كه چرا در اين برهه از انقلاب كارش به ساخت فيلمي افتاده كه بايد جريان ارزشي كشور رودرويش قرار بگيرند. خود سهيلي بهتر مي داند كه چه فيلمي ساخته كه اينقدر از جانب يك جريان خاص مورد حمايت قرار گرفته، از زمان اكران بگير تا همين پخش فيلمش. 

وزارت ارشاد هم كه انگار نمي تواند به جريان خاص"نه" بگويد تماما در خدمت سفارشي سازاني قرار گرفته و از آن ها حمايت مي كند.
به نظر نمي رسد اين توزيع گسترده و البته بي سر و صداي گشت ارشاد با سكوت نيروهاي انقلابي همراه باشد.

http://hadidnews.com/vdce.o8xbjh8np9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما