تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
بر طبق قانون مصوبه در ایالت ایندیانا افرادی که پیاز و سیر خورده باشند اگر زودتر از ۴ ساعت از زمان خوردن این مواد غذایی وارد وسایل نقلیه و یا امکان عمومی بشوند مجازات خواهند شد.
خوردن سیر و پیاز در آمریکا ممنوع شد!
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا،بیش از نیمی از آمریکایی‌های بزرگسال معتقدند که در آمریکا قوانین بی‌فایده و پوچ زیاد هستند.
سایت مرکز سنجش افکار عمومی «راسموسن رپورتس» در آمریکا این آمار را منتشر کرده است. گفتنی است که تمام این قوانین، فاقد اساس تاریخی هستند و ارگان‌های محلی قوانین غیرعادی و عجیب را مقرر می‌کنند. مثل قانون منع استفاده از حمام عمومی یا اجازه گاز گرفتن سگ توسط پلیس.
 
در هر یک از ایالات آمریکا، مقامات ایالتی می‌توانند قوانینی را به تصویب برسانند که فقط شهروندان آن ایالات را در بر خواهد گرفت. از آنجا که تمام شهروندان با اینگونه قوانین موافق نیستند سایت «دامب لائوز» (قوانین احمقانه) راه‌اندازی شده که آمریکایی‌ها می‌توانند غیرعادی‌ترین قوانین ایالت خود را در آنجا به اطلاع کاربران برسانند.
 
برای مثال در سال ۲۰۱۴ در نیویورک سلفی با ببر ممنوع شد.
 
به گزارش اسپوتنیک، در ایالات متحده قوانینی وجود دارد که آزادی شهروندان را محدود می‌سازد. به عنوان مثال در ایندیانا دوستداران پیاز و سیر ممکن است از نظر قانونی با مشکل روبرو شوند. بر طبق قانون مصوبه در ایالت ایندیانا افرادی که پیاز و سیر خورده باشند اگر زودتر از ۴ ساعت از زمان خوردن این مواد غذایی وارد وسایل نقلیه و یا امکان عمومی بشوند مجازات خواهند شد.
 
در ایالت اوهایو نیز به مأموران پلیس اجازه داده می‌شود سگ را گاز بگیرند اما رنگ کردن مرغ و خرگوش ممنوع است.
 
همچنین در کارولینای جنوبی اگر مردی از قول ازدواج سر باز زند جریمه می‌شود یا به زندان خواهد افتاد.
 
در کالیفرنیا حمام عمومی هم جریمه سنگینی دارد و برای جلوگیری از شیوع ایدز هیچکس حق ندارد در حمام عمومی حمام کند. http://hadidnews.com/vdce7v8x.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما