تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱
یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات هرگونه ارتباط بین فوت «مهدیس لبابی میرقوامی» با این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: براساس بررسی ها و رصدهای اطلاعاتی، وی در تاریخ 7 بهمن به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.
توضیحی درباره شایعه دلیل خودکشی «میرقوامی»
به گزارش حدید نیوز، یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات هرگونه ارتباط بین فوت «مهدیس لبابی میرقوامی» با این وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: براساس بررسی ها و رصدهای اطلاعاتی، وی در تاریخ 7 بهمن به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.

وی در همین خصوص گفت : در تاریخ پنجم اسفند مصادف با روز مهندس، اخباری درباره فوت مهندس مهدیس لبابی میرقوامی، یکی از شهروندان استان کرمانشاه و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه سهند تبریز به علت تجاوز ماموران اداره کل اطلاعات کرمانشاه در شبکه ها و خبرگزاری های وابسته به معاندین و ضدانقلاب منتشر شد.
 
این مقام مسئول افزود: نامبرده هیچگونه سابقه دستگیری، احضار یا بازداشت در وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات کرمانشاه را نداشته است. براساس بررسی های صورت گرفته و رصدهای اطلاعاتی، «لبابی میرقوامی» در تاریخ 7 بهمن امسال به علت بروز برخی مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.
 
این مقام مسئول افزود: به نظر می رسد فضاسازی و خبرسازی های شبکه های معاند به منظور ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم به نهادهای مقدس در کشورمان باشد.
منبع: فارس
http://hadidnews.com/vdcdxf0s.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما