تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال که قصد داشت برای نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب کند که عصای دستش باشند با مشکل جدیدی مواجه شده و مردان مد نظرش به تیم های دیگر می روند.
پنجره نقل و انتقالات زمستانی یخ زده است/گزینه های منصوریان پریدند
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، استقلال درگیر موارد زیادی شده که این باشگاه را در راس از اصل دور کرده است. ماجراهای سیدمهدی رحمتی و اختلاف هایش با منصوریان شاید خیلی چیز ها را تحت تاثیر قرار داد اما واقعیت این است که مهمتر از ماجرای رحمتی برای استقلال نقل و انتقالات زمستانی بود که امروز شرایط خوبی را برای استقلال ایجاد نکرده است.

در لیست اولیه منصوریان ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده، رحیم زهیوی و ... بودند که تاکنون حداقل از این سه نفر هیچکدام نزدیک به باشگاه استقلال نیستند و پژمان منتظری هم هنوز به استقلال نزدیک نیست.

این اتفاق درحالی رخ داده که پس از انتقاداتی که افتخاری از قراردادهای آپشن دار اول فصل کرد و رخدادهایی که در مورد مربی خارجی اتفاق افتاد، این مدیر عامل توفیقی که قبلا مسئول نقل و انتقالات بود را محدود کرد و خودش اعلام کرد که انتقالات زیر نظر من جلو خواهد رفت.

با این تصمیم و آن جابه جایی که به صورت رسمی هرگز اعلام نشد استقلال وارد فاز جدیدی شد اما تا این لحظه هیچ یک از نفرات لیست اول منصوریان جذب نشده و حتی مذاکرات هم موفقیت آمیز نبوده تا جایی که زهیوی برای مذاکره با یک تیم قطری اردوی تیم ملی را ترک کرده، مبعلی هنوز از جایش تکان نخورده، سجاد شهباززاده هم تا این لحظه مذاکره مثبتی با استقلال نداشته و حتی تیموریان هم که معلوم شد در لیست سرمربی هست هنوز هیچ تماسی از سوی باشگاه نداشته است.

در هر صورت نقل و انتقالات استقلال در پنجره زمستانی هم بسیار سرد جلو می رود و نیازهای این مربی برای نیم فصل دوم هنوز برآورده نشده است. با ادامه این روند منصوریان کار بسیار سختی در نیم فصل دوم خواهد داشت به ویژه آنکه روابطش با رحمتی هم مدام بالا و پایین می رود و قصد استفاده از جوان ها را در میدان دارد. http://hadidnews.com/vdcbg0bf.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما