تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵
نیروهای عراقی در مناطقی که پیشتر تحت کنترل داعش بود، به اسناد و مدارکی دست یافتند که نشان می دهد گروه تروریستی داعش کودکان را به دلایلی از جمله غیبت از مدرسه، به زندان می افکند.
تنبیه عجیب غیبت و شوخی در مدارس داعش! +عکس
به گزارش حدید نیوز؛ نیروهای عراقی درمناطقی در شهرستان راهبردی رطبه در مرزهای اردن و عراق که از دست گروه تروریستی داعش بازپس گرفتند، به اسناد و مدارکی دست یافتند که نشان می دهد داعش کودکان را با اتهاماتی که در راس آنها غیبت از کلاس درس است، به زندان می افکند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، سند نخست متعلق به کودکی است که متولد سال 2000 و نامش غیدان و کنیه اش در گروه تروریستی داعش ابوالبراء است. تاریخ حبس وی اواخر ماه سپتامبر 2015 و اتهامش یک روز غیبت و شوخی بیش از حد در مدرسه است.

سند دوم متعلق به کودکی دیگر به نام عبدالحمید است که داعش برای او لقب ابوبکر انتخاب کرده و متولد سال 2000 است. وی نیز به دو دلیل تحت بازداشت قرار گرفته بود، نخست غیبت و دیگری رقصیدن.

در یادداشتی که نویسنده سند به ثبت رسانده، آمده است که ابوبکر به دروغ گویی و افترا زدن نیز متهم است وعلت بازداشت وی "سوء اخلاق" است.

هر دو سند حاوی نام کامل دو کودک و محل سکونت آنهاست و مُهر و آرم داعش به همراه تاریخ هجری دارد که در اغلب نوشته ها و اسناد داعش به کار می رود.

با توجه به تلفات گسترده داعش در پی پیشروی نیروهای عراقی در شمال استان نینوا و غرب این استان به سمت آخرین پایگاههای داعش در غرب الانبار در مرزهای سوریه، این گروه تروریستی به عناصرش اجازه غیبت از مراکز آموزشی خود را نمی دهد.
 
http://hadidnews.com/vdcg7x9w.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما