تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
آخرین ساخته مهران مدیری

شما به در حاشیه 2 چه امتیازی می دهید؟

شما نیز می توانید نظراتتان را نسبت به نقاط قوت و ضعف مجموعه در این مطلب منعکس نمایید ...
شما به در حاشیه 2 چه امتیازی می دهید؟
مدتی است که سریال در حاشیه 2 آغاز به کار کرده است. مجموعه ای که به دنبال بخش اول در حاشیه در حال حاضر از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد.

مخاطبین در فضای مجازی به دنبال نظرسنجی های مختلفی که شکل گرفته است انتقاداتی را به محتوای آن وارد کرده اند عده ای نیز به تقدیر عوامل و دست اندر کاران پرداخته اند. اما در یک جمع بندی می توان به این نتیجه رسید که در حاشیه 2 تا کنون از دید مخاطبین امتیاز کافی را به خود اختصاص نداده است. در ادامه نظرات تعدادی از کاربران در همین رابطه آورده خواهد شد:


** جناب مدیری عزیز با همه ی ارادتم نسبت به شما باید بگویم در حاشیه سریال در حد انتظار ما از شما نیست امروزه دیگر زمان اینگونه طنز ها گذشته استفاده ی مکرر از بازیگران ثابت درتمام سریال های شما حتی این بازیگر های مستعد را نیز کلیشه کرده است کاش خلاقیت های خفته در شما دوباره بیدار شود و نو آوری همچون آنچه در برره وپاورچین.. اتفاق افتاد به شیوه های به روز و نو دوباره در شما متبلور شود خلاقیت شما اثبات شده است اما نه دیگر حاشیه قهوه تلخ ودیگر سریال های چند سال اخیر شما بارقه های این خلاقیت دیده نمیشود لطفا با باز نگری در متنهای روش‌ها و بازیگران که هر کدامشان به طور فرادی قابلیت های فراوان دارند آنچه را که شایسته ی شماست بسازید منتظر کارهای عالی از شما با تکیه بر نو آوری می مانیم**

** خیلی ضعیفه.الان ما واسه دیدن پاورچین و مرد هزار چهره لحظه شماری میکنیم انقققد خنده دار و قشنگه .اما این سریال حوصله آدمو سر میبره :neutral_face:**

** بسيار ضعيف و سطحي**

** نبود مدیری در نقش بازیگری وضعف طنز پردازی در سریال کاملا مشهوده ... **

** اصلا مجموعه جالب نیست.از مهران مدیری بیشتر از اینا انتظار داشتم.سری اولتونم جالب نبود**

** مثل همیشه خوبه. ولی کارای گذشته مثل برره یه چیز دیگه ای بود **

** اصلا قشنگ نیست آدم حوصلش سر میره چرا مثل شب های برره کار نمیکنی ... **


ضعف فیلمنامه، بی محتوایی، کاهش سطح طنز نسبت به درحاشیه قبلی و موارد دیگر از جمله انتقاداتی است که به این سریال وارد شده است. همچنین عده ای دلیل عدم موفقیت این مجموعه را تغییر نویسنده در بین کار عنوان کرده اند. با این حال باید منتظر بود تا همچون برخی از کارهای مدیری با گذشت زمان و تغییر ذائقه ها تغییراتی نیز در محتوا و جذابیت مجموعه اش نیز حاصل شود.
http://hadidnews.com/vdcjmiet.uqettzsffu.html
منبع : فرهنگ
نام شما
آدرس ايميل شما