تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
اوضاع خراب بازیکنان ملی پوش در لیگ فوتبال

کارلوس، نگران باش!

تیم ملی باید ۴۰ روز دیگر در بیروت به مصاف لبنان برود.
کارلوس، نگران باش!

تیم ملی باید ۴۰ روز دیگر در بیروت به مصاف لبنان برود تا تکلیف یک گام دیگر به سوی جام‌جهانی را مشخص کند. اما نمایش ضعیف و ناامیدکننده ملی‌پوشان در بازی با قطر، کمی فوتبال دوستان را نگران می‌کند. کی‌روش در این مدت بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر دارد شاید تغییری در لیست بعدی تیم ملی شاهد باشیم.سه شنبه شب هفته سوم لیگ برتر به پایان رسید و به همین دلیل بررسی عملکرد ۱۵ بازیکن اصلی کی‌روش در این مدت منطقی به نظر می رسد.اوضاع در خط دفاعی و دروازه خیلی بد نیست . در هافبک به نظر می رسد که تیم ملی باید نگران باشد و در خط حمله تنها پستی است که شاید خیال سرمربی راحت باشد.
مهدی رحمتی: دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نشان داده که با دروازه‌بان‌های دیگر ایران فاصله زیادی دارد. او در ۳ بازی اخیر استقلال عملکرد خوبی داشته و علاوه بر دو کلین‌شیت،‌ در بازی با ذوب‌آهن هم دو واکنش خیلی خوب داشت تا خیال کی‌روش را از آماده بودن خودش راحت کند.
مدافعان
حسین ماهینی: بازی زیبای مدافع راست پرسپولیس در مقابل گهر همه را امیدوار کرد. ماهینی از نظر بدنی آماده است و در هفته های اخر بازی به بازی بهتر شده و خیال سرمربی را از سمت راست تیم ملی راحت می کند.
سید جلال حسینی: او هم جزو کسانی است که با وجود عملکرد ضعیف کهکشان، خوب عمل کرده است. سیدجلال در این مدت مطمئن و بدون نوسان نشان داده و اگر پرسپولیس گل های بیشتری نخورده دلیل عمده اش آمادگی اوست.
هادی عقیلی: یکی از بهترین مدافعان ایران در چند سال اخیر، از مدتی که به قطر رفته نمایش ویژه‌ای نداشته است. البته او این فصل تیمش را عوض کرده و هنوز فصل جدید لیگ قطر شروع نشده تا بتوان در مورد او قضاوت کاملی داشت.
پژمان منتظری : به غیر از اینکه در بازی اول در پست هافبک دفاعی بازی کرد مینسکش کش آمده و معلوم نیست چه مدت زمانی دور خواهد بود.
مهرداد پولادی: ژوزه از مدافع مورد علاقه کی‌روش در پرسپولیس به طور متناوب در پست دفاع چپ و هافبک چپ استفاده می‌کند. پولادی در این مدت عملکرد بدی نداشته، هر چند در بازی قبل اخراج شد.

هافبک‌ها
آندرانیک تیموریان: خیلی‌ها او را بهترین هافبک دفاعی ایران می‌دانند. اما او راهی قطر شد تا همه را در مورد‌ آینده فوتبالی‌اش نگران کند. هر چند او در اولین بازی‌ش برای الخریطیات گلزنی کرد و همچنان امید اول کی روش است.
جواد نکونام: کاپیتان ملی در بازگشت به ایران چیزی شبیه به کابوس عمل کرده است. البته به هرحال او بازیکن حرفه ای است و این امید وجود دارد که بتواند خودش را باشرایط استقلال وفق دهد.
علی کریمی: علی کریمی در ۳ هفته ابتدایی لیگ عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته است.کارشناسان این موضوع را به مدل بازی های پرسپولیس مربوط می دانند اما به هرحال این می تواند برای تیم ملی نگران کننده باشد.
خسرو حیدری: خسرو حیدری در این ۳ هفته هر بازی از بازی قبلی بهتر بازی کرده . هرچیزی که سرمربی را نگران کند حتما سمت راست تیم ملی خوشحالش خواهد کرد .اومی تواند با حیدری و ماهینی خیالش از سمت راست تیم ملی در هافبک و دفاع راحت باشد.
مجتبی جباری: این فصل هم بدنسازی کاملی انجام نداده و در هر ۳ بازی تیمش غایب بوده . اگر هم بازی کند نگرانی از مصدوم شدنش وجود دارد. سرمربی تیم ملی روی او حساب ویژه ای باز کرده اما فعلا که از بازی کردن او خبری نیست .
اشکان دژاگه: بعد از مشکلاتی که به نظر می رسید در ولفسبورگ برایش به وجود آمده قراردادش را تمدید کرد و در بازی دوستانه تیمش هم گل زد. اگر او مثل قبل در ترکیب اصلی ولفسبورگ باشد همه چیز خوب اما اگر نباشد.
مهاجمان
کریم انصاری‌فرد: آقای کل جوان لیگ بالاخره موتورش روشن شد و برای پرسپولیس گل زد و اگر بتواند در تیم قرمز پوش هم مثل سال های قبل گل بزند خیال کی روش ازداشتن یک مهاجم تمام کننده راحت خواهد بود.
احسان حاج‌صفی: بازیکن جوان تراکتورسازی با وجود عملکرد ضعیف تیمش در این ۳ هفته، عملکرد خوبی داشت و هفته دوم هم گلی ۳ امتیازی برای تیمش زد.
محمدرضا خلعتبری: او آخرین برگشتی ایران از امارات است. او در این مدت در سپاهان عملکرد قابل قبولی داشته است.
محمد قاضی: یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش. او در این ۳ بازی در دقایقی که در زمین حضور داشت پر تلاش ظاهر شد و یک گل زیبا هم به فجر زد.هرچند که شاید نیمکت نشینی در پرسپولیس در تیم ملی به ضررش تمام شود.
آلترناتیوها
رضا حقیقی: ستاره بی‌چون‌وچرای این روزهای فوتبال ایران. عملکرد خیره کننده او در این مدت، می‌تواند تهدیدی جدی برای جواد نکونام باشد. کی‌روش در تمرینات تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی او داشت. اما در آخرین دقایق از اردو خط خورد.
جلال رافخایی: مهاجم انزلی‌چی‌ها در این مدت عالی کار کرده و علاوه بر هت‌تریک مقابل صبا، ۵ گل زده و موقعیت‌های زیادی خلق کرده است. او می‌تواند کمک حال کی‌روش در روزهایی باشد که تیم ملی سخت گل می‌رند.
میلاد نوری: هافبک تهاجمی صبا که ۴ گل هم زده است. او می تواند در پستی به میدان برود که کریمی بازی می‌کند تا علاوه بر تغذیه مهاجمان، گلزنی هم بکند.
مجتبی شیری: مهاجم جوان راه‌آهن با ۴ گل زده، یکی از پدیده‌های فصل تا اینجا بوده است. او هم می‌تواند در لیست بعدی تیم ملی جا بگیرد.
امید ابراهیمی: بعد از جدا شدن ستاره‌های سپاهان، به نظر می‌رسید این تیم با افت مواجه شود. اما هنوز همان هارمونی را دارد. ابراهیمی در این نظم بخشیدن، نقش عمده‌ای داشته است

http://hadidnews.com/vdcebn8xijh8x.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما