تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
از اظهار تاسف رامبد جوان از برگزار نشدن فینال استنداپ

به گزارش حدید نیوز؛ مجری و کارگردان «خندوانه» در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سلام رفقا...

ممنون از تمام این مدت که همه جوره حمایت کردین. چه تند و چه نرم و چه مهربان و چه نامهربان. بالاخره خندوانه هم تمام شد و این گروه خسته می‌ره برای استراحت تا کمی هم به کارهای شخصی و خانوادگیشون رسیدگی کنن. برای همتون آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم شاد و سرحال باشین. دم همتون گرم و نعنایی.

(اونهایی هم که بابت برگزار نشدن مسابقه نهایی و رأی‌گیری ناراحتن باید بگم که متاسفم و شرایط که توضیح دادم اینطور حکم می‌کرد.) بقیه کمدین‌های برتر که در استودیو نبودن نتونستن تشریف بیارن. یا سرکار بودن یا مسافرت.

سالم باشید»

در آخرین قسمت از فصل دوم «خندوانه» با حضور برخی از چهره‌های مسابقه خندانده برتر همانند علیرضا خمسه، جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله، علی مشهدی، رضا شفیعی جم و امیر کربلایی‌زاده، نفرات برتر این مسابقه مشخص شدند.

نفرات اول مسابقه خندانده برتر توسط رامبد جوان و علیرضا خمسه مشترکا مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله، نفرات دوم جواد رضویان و علی مشهدی و نفرات سوم رضا شفیعی جم و امیر کربلایی زاده، اعلام شدند.

از سوی دیگر در گفتگو با روزنامه سینما، رامبد جوان در پاسخ به سوالی درباره دستمزد گرفتن کمدین ها گفت: «بله که دستمزد گرفتند. کار و حرفه شان این است...» و ادامه می دهد: «ما برای نفر اول تا سوم جایزه تعیین کردیم و یک ورودی برای هر کمدینی که وارد رقابت می شد.» او همچنین در پاسخ به سوالی درباره علت شفاف اعلام نکردن جوایز گفت: «اولا رقم جایزه خیلی نیست. هر چند بد هم نیست. اما نکته مهم تر این که طیفی از مردم مخاطب ما هستند که از نظر اقتصادی طبقه متوسط به پایین محسوب می شوند. ما خیلی اصرار داریم با این طبقه در ارتباط باشیم. اگر یک نفر از این طبقه بشنود فلان کمدین از یک اجرا به اندازه فلان مبلغ بیشتر از حقوق ماهانه من دستمزد گرفته است، حتما واکنش نشان می دهد و حتی شاید متنفر شود.چرا باید این عدد اعلام می شد؟»

همچنین به گزارش خبر آن لاین: علی ببات عکاس جوان برنامه‌ی خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرد.

علی بیات، عکاس خندوانه تصویری از رامبد جوان منتشر کرده که به تعبیر خودش تلخ‌ترین عکسی است که در این مدت از رامبد جوان در دوربینش ثبت کرده است.

«این تصویر مربوط به برنامه‌ای است که جانبازان شیمیایی اعصاب و روان مهمان برنامه «خندوانه» بودند. بیات در توضیح این عکس نوشته است:تلخ ترين عكسي كه در خندوانه گرفتم... چند بار توي برنامه اشكهام و بغض تو گلوم اجازه نميداد كه درست عكاسي كنم، با تاري اشك توي چشمم فوكوس اين رو دادم و ثبتش كردم تا با همه به اشتراكش بذارم.
خودمم ميدونستم كه اگه از رامبد بخوام لبخند بزنه مصنوعي ميشه، پس همين حالو ثبت كردم.
اينا هم ميتونستن از زندگيشون لذت ببرن و مثل همه ي آدماي ديگه، از جوونيشون، از ميانساليشون، از پيريشون و از بازي كردن با نوه هاشون لذت ببرن، ولي به خاطر كشورشون رفتن و الان حالشون جوريه كه حتي عزيزترين كساشون نميتونن تحملشون كنن و مجبورن كه بيمارستان باشن. اينجاست كه احساس مسئوليت ميكنم و سعي ميكنم در حد وظيفه ي رسانه اي خودم، كاري انجام بدم.
آدماي بزرگي اند و ما خيلي بهشون مديونيم.
قدرشون رو بيشتر بدونيم.»
منبع:ایسنا

http://hadidnews.com/vdcceiq1.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما