تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴

افزایش احتمال همکاری نظامی داعش و منافقین

خوش خدمتی نفاق برای عربستان
دنیای غرب از داعش برای تضعیف جبهه جموری اسلامی و مقاومت اسلامی و پیشبرد سیاست های نفتی شان استفاده می کند.
افزایش احتمال همکاری نظامی داعش و منافقین
جعفر قناد باشی  با اشاره به اهداف شکل گیری داعش گفت: از اهداف تشکیل داعش می توان به مقابله با سیاست های ضد استعماری ایران، منفعت طلبی های دنیای غرب و جلوگیری از حرکت های ضد اسرائیل اشاره کرد. کوشش غرب برای تضعیف کشورهای نفت خیز با استفاده از اهرم داعش در منطقه اعمال می شود.

وی در همین رابطه افزود: دنیای غرب از داعش برای تضعیف جبهه جموری اسلامی و مقاومت اسلامی و پیشبرد سیاست های نفتی شان استفاده می کند.

این کارشناسی مسائل سیاسی در رابطه عمر حیات داعش، اظهار داشت: تا زمانی که غرب به تجهیز و تسلیح داعش می پردازد، آن ها از بین نخواهند رفت. غرب خواستار داعش کنترل شده و تحت حمایت خودشان است. از بین رفتن داعش با توجه به ایجاد اختلافات در منطقه به زودی امکان پذیر نیست. در منطقه، بستری برای حضور تروریست ها فراهم شده است که زمینه ادامه حیات داعش را مهیا می سازد.

این کارشناس مسائل بین المللی و خاورمیانه با پیش بینی همکاری منافقین با داعش، اذعان کرد: در کارنامه منافقین همکاری هایی با سرویس های جاسوسی غربی در منطقه دیده می شود که این امکان همکاری آن ها با داعش را فراهم می سازد. در زمان حمله صدام حسین به ایران، منافیقن همسو با صدام حرکت کردند و دریافت پول های زیاد از صدام در ایران اقدام به بمب گذاری کردند. همچنین منافقین اطلاعاتی از ارتش و سپاه ما در اختیار صدام حسین قرار می داد.

قنادباشی با یادآوری خوش خدمتی های منافقین برای صهیونیست ها، خاطر نشان کرد: منافقین در خصوص مسائل هسته ای همکاری های ویژه ای با سازمان جاسوسی موساد را انجام دادند. منافقین در خصوص حمله عربستان به یمن نیز تقاضای همکاری کردند. این خود نشاندهنده این است که آن ها با داعشی که از جنس حزب بعث، عربستان و رژیم صهیونیستی، بیگانه نیستند.

این کارشناس مسائل بین المللی، تصریح کرد: منافقین نیروهای مختلفی در خصوص تدارکات، آموزش و سازمندهی دارند. حضور منافقین برای انجام عملیات در راستای اهداف داعش دور از انتظار نیست. منافقین در بمب گذاری های تهران در زمان جنگ تحمیلی حضور نقش پر رنگی داشتند.

منافقین تبدیل به یک گروهی شده است که از هیچ ایدئولوژی خاصی پیروی نمی کنند. در آینده نزدیک این امکان وجود دارد که گروه های آموزش دیده منافقین در کنار داعش به انجام عملیات ها نظامی بپردازند.
http://hadidnews.com/vdcaowne.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما