تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
سرمربی تیم ملی در این نشست به بازیکنان ملی پوش استقلال گفت که دعوت از آنها نشان دهنده اعتقادی است که به توانایی های این نفرات دارد.
جلسه کی‌روش با استقلالی‌ها در هتل

به گزارش حدیدنیوز، اميرقلعه نوعي مدت هاست که از شرايط بدني بازيکنان ملي پوش خود رضايت ندارد و بارها در مصاحبه هاي خود به اين موضوع اشاره کرده که نمي دانم در جام جهاني چه بلايي بر سر ملي پوشان استقلال آمده است که عملکرد فني آنها با افت شديدي روبرو شده است.

البته بايد گفت سرمربي آبي پوشان به صورت کاملا نامحسوس از کي روش انتقاد کرده و به اين موضوع پرداخته که عامل اصلي افت بازيکنان استقلال تمريناتي است که کي روش براي آنها در تيم ملي در نظر گرفته بود.اما سرمربي تيم ملي هيچگاه به اين اظهارات از سوي قلعه نوعي پاسخي نداد تا اين تصور ايجاد شود که کي‌روش هم با نظر قلعه‌نوعي مبني بر نا آماده بودن ملي‌پوشان استقلال موافق است.

اما در چنين جوي باز هم شاهد اين موضوع هستيم که ۶ بازيکن استقلال به تيم ملي دعوت مي شوند تا کي روش ثابت کند که به اين نفرات حتي در شرايطي که آماده نباشند هم اعتقاد ويژه‌اي دارد.در اين خصوص شايد جالب باشد که بدانيد کي‌روش صبح ديروز در لابي هتل محل اقامت تيم ملي در پرتغال جلسه اي با ملي پوشان استقلال برگزار کرد تا شنونده مشکلات آنها باشد.

سرمربي تيم ملي در اين نشست به بازيکنان ملي پوش استقلال گفت که دعوت از آنها نشان دهنده اعتقادي است که به توانايي هاي اين نفرات دارد ولي اينکه در حال حاضر با کمي افت بدني مواجه شده اند موضوعي است که مي شود با تلاش بيشتر آن را برطرف کرد و به شرايط ايده آل نزديک شد.کي روش از ملي پوشان استقلال خواست تا تمرينات او را به بهترين شکل ممکن انجام بدهند زيرا در اين صورت هم براي تيم ملي مفيد خواهند بود و هم براي تيم باشگاهي خود و ميتوانند به ادامه حضور در تيم ملي اميدوار باشند.

دلخوري قلعه نوعي از مجيدي

فرهاد مجيدي پس از مدت ها درديدار استقلال مقابل ملوان به ورزشگاه آزادي رفت تا شاهد پيروزي آبي پوشان مقابل حريف خود پس از چند شکست پي در پي باشد.

اميرقلعه نوعي و مجيدي قبل از اين ديدار حسابي به تعريف و تمجيد از يکديگر پرداختند تا اين تصور ايجاد شود که مشکلات گذشته ديگر ميان آنها وجود ندارد.اما شايد جالب باشد که بدانيد پس از ديدار استقلال برابر ملوان قلعه‌نوعي به اطرافيان خود مي گويد که فرهاد زحمت کشيد و بخاطر ما به ورزشگاه آمد و به او بگوئيد براي ديدار با همبازيان سابق خود به رختکن بيايد اما پس از چند دقيقه به سرمربي آبي پوشان خبر رسيد که مجيدي تشکر کرده ولي علاقه اي به حضور در رختکن ندارد.اين ادعا ناراحتي قلعه نوعي را در پي داشت.اما ديروز يکي از نزديکان استقلال از قول فرهاد به قلعه‌نوعي خبر داد که بخاطر جلسه مهم با کي روش اين درخواست را رد کرده است تا قلعه نوعي هم تا حدودي دلخوري خود را برطرف کند. http://hadidnews.com/vdcfv0dm.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما