تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از رشد ۷ تا ۸ برابری پرداخت وام ازدواج در سیستم بانکی بعد از عید فطر خبر داد و گفت: با مدیریت منابع قرض الحسنه بانک ها تسهیلات ازدوج در دور جدید پرداخت می شود.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی/رشد ۸ برابری پرداخت وام ازدواج بعد از عید فطر/ منابع بانک ها را مدیریت کردیم
به گزارش حدیدنیوز، میرمحمد صادقی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سیستم بانکی و منابع تامین پرداخت این تسهیلات، اظهار داشت: با هماهنگی که با معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور انجام دادیم قرار شد در روند اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سرعت ایجاد شود.

وی با اشاره به هماهنگی بانک مرکزی با بانک ها برای پرداخت سریع تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، گفت: از همین رو قرار شد تا پایان شهریور ماه اعطای تسهیلات ازدواج سرعت یابد بنابراین بانک ها منابع سایر سرفصل های قرض الحسنه را مدیریت و تاکید بیشتری روی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج کردند.

معاون اعتبارات بانک مرکزی درباره چرایی از سرگیری پرداخت تسهیلات ازدواج در شرایطی که بانک ها مدعی بودند منابع کافی را برای اجرای این سیاست ندارند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این سیاست تأکید دولت و در اولویت بود تصمیم گرفتیم سرفصل سایر منابع قرض الحسنه ای را مدیریت کند.

میرمحمد صادقی ضمن اشاره به اینکه الان سامانه ازدواج نشان میدهد پرداخت وام ازدواج در دور جدید نسبت به دور قبل هفت الی هشت برابر افزایش یافته است، افزود: همان ۱۲ بانکی که در سامانه تسهیلات ازدواج هستند در دور جدید وام ازدواج پرداخت می کنند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی ادامه داد: همین الان هم منابع بانک ها را مدیریت می کنیم و از بخش های دیگر قرض الحسنه کم گذاشته و روی تسهیلات ازدواج تمرکز کرده ایم.

وی درباره تکلیف بانک مرکزی به پرداخت وام ازدواج در دور جدید گفت: اینطور نیست که تکلیف کرده باشیم بلکه براساس مقدورات و منابع بانک ها با آنها در اینباره تفاهم کرده ایم. http://hadidnews.com/vdccm0q1.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما