تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مهدی هاشمی البته جرائم سیاسی هم دارد اما ۷۰ درصد کیفرخواست وی مربوط به مسائل اقتصادی است.
مهدی هاشمی جرائم سیاسی هم دارد

به گزارش حدیدنیوز حمید رسایی با بیان اینکه ۷۰ درصد کیفرخواست مهدی هاشمی مربوط به مسائل اقتصادی است، اظهار داشت: با وجود اینکه وی در مسائل سیاسی اتهامات بسیار جدی و بزرگی دارد که شامل تلاش، برنامه‌ریزی و نشر آن‌ها در فتنه و کودتای سال ۸۸ است ولی مفاسد اقتصادی وی که شامل پرونده‌های نفتی است و بخشی از آن‌ها پرونده‌های بین‌المللی محسوب می‌شود نیز در پرونده وی موجود است.

وی اضافه کرد: بخشی از پرونده مهدی هاشمی نیز به فعالیت‌ها و سوءاستفاده وی از اموال دولتی برای پدرش در انتخابات سال ۸۴ مربوط می‌شود که اسناد بسیار شفافی دارد و قبلاً وزارت اطلاعات نمایشگاهی را در این زمینه برگزار کرده بود که ما هم از آن بازدید کردیم، لذا کسانی که از روند فعالیت‌های مهدی هاشمی اطلاع دارند، می‌دانند که وی البته اتهامات سیاسی هم دارد ولی حدود ۷۰ درصد کیفرخواستش مسائل اقتصادی بسیار مهم است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: ای‌کاش دستگاه قضایی زیر بار دادگاه غیرعلنی نمی‌رفت و به‌صورت علنی این دادگاه برگزار می‌شد تا مردم اطلاع پیدا می‌کردند که این فرد چه اقداماتی انجام داده است. http://hadidnews.com/vdccisq1.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما