تاریخ انتشار :شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۳
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نشست جمعی از نمایندگان ملت با علی شمخانی برای پیگیری پرونده فساد کرسنت خبر داد.
افشای اقدام شرکت کرسنت در پرداخت پول به برخی رسانه ها برای درج مطالب مثبت
به گزارش حدیدنیوز، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اهتمام شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری پرونده فساد کرسنت از جلسه اخیر جمعی از وکلای ملت با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

وی در بیان جزئیات جلسه مذکور گفت: یکی از نکات مطرح در این جلسه این بود که شورای عالی امنیت ملی هیچ محدودیتی برای بیان نقطه‌نظرات نمایندگان در خصوص فساد در کرسنت اعمال نکرده است.

وی اضافه کرد: حساسیت شورای عالی امنیت ملی در این زمینه درباره مصاحبه‌ها و مطالبی بود که در راستای نفی فساد به طور مستقیم یا غیر مستقیم از سوی کارگزاران شرکت کرسنت که بعضا مطالب توسط عناصر شرکت کرسنت در ایران تنظیم و به رسانه‌ها به نام افراد داده می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: یکی از بی‌اخلاقی‌های این پرونده این بود که شرکت کرسنت با دریافت هزینه و تنظیم محتوا و ارائه آن توسط برخی از رسانه‌ها که به طور آگهی این مطالب را منتشر و از شرکت مذکور پول دریافت می‌کردند به دنبال فضای مثبت در خصوص کرسنت در ایران و از طرفی به دنبال جمع‌آوری این مصاحبه‌ها به عنوان اسناد به دیوان لاهه بودند.

زاکانی در همین زمینه تصریح کرد: خدا را شکر با تلاش دستگاه‌های رصدکننده هم اسناد مالی این اقدامات به دست آمد و هم برخی از مطالبی که آنها مستقیما تنظیم و ارائه کردند نمایان شد.

وی با بیان اینکه بحث از فساد کرسنت یک امر محرز است که می‌بایست دستگاه‌های مسئول در کشور به صورت جدی آن را پیگیری کنند گفت: انشاءالله بتوان از طریق این پیگیری‌ها مانع از تضییع حقوق ملت و زیاده‌خواهی شرکت کرسنت و در نهایت برخورد با مفسدانی شد که در این پرونده از طریق دریافت پول و امکانات این خیانت را بر حق ملت ایران روا داشتند. http://hadidnews.com/vdci33ar.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما