تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
خودروساز آلمانی پورشه نسخه جدید باکستر خود را در پیست نوربورینگ به معرض آزمایش گذاشته است و حالا تصاویر جاسوسی این خودرو نیز به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.
به گزارش حدیدنیوز، خودروساز آلمانی پورشه نسخه جدید باکستر خود را در پیست نوربورینگ به معرض آزمایش گذاشته است و حالا تصاویر جاسوسی این خودرو نیز به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.


ماتیاس مولر مدیرعامل پورشه چندی پیش اعلام کرده بود که به خاطر کاهش هزینه‌ها و همچنین ساخت خودروهای موتور تخت مقرون به صرفه تر و قوی تر، این شرکت از موتورهای چهارسیلندر توربوشارژ جدید در نسل بعدی باکستر بهره خواهد برد که این بدان معنی است که دیگر باید از موتور تخت شش سیلندر افسانه ای خداحافظی کنیم.


از جمله تغییرات ظاهری باکستر جدید علاوه بر موتور جدیدتر و قوی تر و البته کم مصرف تر، می‌توان به آئرودینامیک بهبود یافته و ضربه گیرهای بروز شده جلو عقب اشاره کرد.
در زیر خود این خودرو به احتمال فراوان شاهد یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشار چهارسیلندر خواهیم بود که به مراتب قوی تر از موتور شش سیلندر ۳٫۴ لیتری خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcbwsb5.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما