تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴
در حالی که هشت زن هدف شوم این‌مرد قرارگرفته بودند و از شش زن و مرد دیگر سرقت شده بود، «محمد‌علی» در جایگاه دفاع قرار گرفت و ادعای عجیبی کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از جام، پزشک دروغین که با خوراندن قرص‌های بی‌هوشی طعمه‌های ساده‌لوح را قربانی نیت شوم خود می‌کرد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.


روز ۲۶ شهریور‌ماه سال جاری تیمی از پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در برابر ماجرای سرقت‌های شیطانی یک مرد میانسال قرار گرفت که با خوراندن قرص‌های خواب‌آور به زنان قربانی تعرض می کرد.



مأموران برای ردیابی دزد حرفه‌ای وارد عمل شده و خود را در برابر سرقت‌های مشابه دیگری قرار گرفتند.تحقیقات نشان داد مرد ۵۴ ساله با چهره‌ای فریبنده در نقش پزشک به بهانه‌های مختلف طعمه‌هایش را مجبور به خوردن قرص‌های بی‌هوشی کرده سپس نه تنها آنان را قربانی نیت سیاه خود می‌کرد بلکه طلاها و داروندارشان را به سرقت می‌برد.



بدین ترتیب مأموران با راهنمایی طعمه‌های این شکارچی شیطان صفت توانستند عکس ‌وی را در دوربین مداربسته مسافرخانه‌ای در باب‌همایون شناسایی کنند.خیلی زود مشخص شد پزشک قلابی کسی جز «محمد‌علی» ۵۴ ساله نیست که با همین اتهام در زندان بوده و چندی پیش آزاد شده است.



همین سرنخ کافی بود کارآگاهان عکس مرد شیطان صفت را در اختیار مسافرخانه‌ها قرار دهند و در تماس مرد مسافرخانه‌داری ساعت ۱۱ شب ۲۵ مهرماه «محمدعلی» را در خیابان باب همایون و در حالی که قصد داشت زوج جوان دیگری را طعمه خود کند به دام اندازند.



هفته گذشته نخستین جلسه محاکمه متهم برای رسیدگی به اتهام سرقت به صورت علنی و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد. در این جلسه شکات پرونده به طرح شکایت پرداختند و مدعی شدند متهم به بهانه پیدا کردن کار، آنها را فریب داده و برای انجام آزمایشات پزشکی قبل از استخدام به قربانیان کپسول حاوی داروی بیهوشی داده بود.



یکی از طعمه‌های «محمدعلی» که دختر دانشجویی است به قاضی اصغرزاده و چهار قاضی مستشار گفت: روز ۲۰ مهرماه از متروی انقلاب پیاده شدم و این‌مرد با ظاهری آراسته به سمتم آمد و ادعا کرد دکتر است و با دادن قرص گفت با خوردن آن جوش‌های روی صورتم بهتر می‌شود و بعد از آن بی‌هوش شدم و بعد از پنج روز در بیمارستان به‌هوش آمدم و متوجه سرقت و اقدام سیاه وی شدم.



در حالی که هشت زن هدف شوم این‌مرد قرارگرفته بودند و از شش زن و مرد دیگر سرقت شده بود، «محمد‌علی» در جایگاه دفاع قرار گرفت و ادعای عجیبی کرد.



وی گفت‌:من بی‌سوادم و این اتهامات دروغ است، من تنها زوج جوانی که قصد فروش طلاهای چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را داشتند فریب داده و طلاها را ارزان‌تر خریدم و تنها یکبار سرقت کردم و با دادن قرص به زنی خواستم طلاهایش را در اختیارم قرار دهد و بعد از بی‌هوش شدن وی، طلاها را به سرقت بردم.

من شکایت برخی شکات را قبول دارم ولی اتهام تجاوز را قبول ندارم. پس از آزادی از زندان با مشکل مالی روبرو شده و به همین خاطر مجبور شدم از قربانیان سرقت کنم. البته شکایت برخی از قربانیان درست نیست و آنها قصد اخاذی دارند.

پس از دفاعیات متهم ، قرار شد صبح روز دوشنبه -۱۹ اسفند- دومین جلسه محاکمه متهم برگزار شود که جلسه دادگاه به دلیل عدم انتقال متهم از زندان به دادگاه به روز دوشنبه ،۲۶ اسفند موکول شد.

در این جلسه قرار است به صورت غیرعلنی به اتهام هشت فقره تجاوز به عنف مرد شیطان صفت رسیدگی شود.


با توجه به جرایم سیاه این مرد شیطان‌صفت، قاضی اصغرزاده برای رسیدگی به این پرونده و شنیدن اظهارات زنان قربانی، دادگاه را غیر علنی ادامه داد. http://hadidnews.com/vdcjmhe8.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما