تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
در فاصله کمتر از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری

برنامه ریزی یک جریان سیاسی برای نفوذ در صدا و سیما

پس از بركناري يكي از مديران سيما به دليل ارتباط گسترده با این جریان طرح جديدي براي نفوذ به رسانه ملي آغاز شده است.
برنامه ریزی یک جریان سیاسی برای نفوذ در صدا و سیما

یکی از جریانات سیاسی - عقیدتی که در سالهای اخیر زیاد نام آن شنیده می شود در فاصله کمتر از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری در حالی که از رسانه هايش قطع اميد كرده اميدوار است تا با نفوذ به رسانه ي ملي بتواند آخرين تلاش خود را براي ادامه حيات در عرصه اطلاع رساني سازماندهي كند.
شنیده های حدیدنیوز حاكي از آن است كه پس از بركناري يكي از مديران سيما به دليل ارتباط گسترده با این جریان طرح جديدي براي نفوذ به رسانه ي ملي آغاز شده است.

بر اساس اين طرح قرار است عناصر جریان سیاسی-عقیدتی مذکور از غفلت مسئولين سازمان صدا و سيما نسبت به اهميت تاثير گذاري راديو در بين نسل جوان سوء استفاده كرده و مجريان، سردبيران و هنرمندان متمايل به خود را در سازمان صدا و سيما تقويت نمايند.

دو عنصر شناخته شده جریان مذکور كه سابقا در رادیو برخی فعالیت ها را داشته اند اخيرا از طريق برخي واسطه ها وارد مذاكره جدي با تهيه كنندگان و سردبيران راديو شده اند.
گفته مي شود سردبير يكي از برنامه هاي مهم روزانه راديو گفت و گو كه پيش از اين به دليل ارتباط گسترده با سران جريان مذکور  از یکی از شبکه های سيما اخراج شده است، يكي از مهره هاي اصلي اجراي اين طرح می باشد.
هر چند حضور محمد حسين صوفي از چهره هاي متعهد مانع از اجراي كامل نقشه جريان مذکور شده است، اما با نزديك شدن زمان انتخابات رياست جمهوري و نااميد شدن از رسانه های خود براي جلب افكار عمومي، انتظار مي رود مديران رسانه ملي كه پيش از اين تضاد خود را با جريان فوق الذکر به اثبات رسانده اند هوشياري بيشتري به خرج داده و با شناسايي نيروهاي نفوذي این جریان دست آن ها را از مديريت برنامه هاي راديويي و تلويزيوني قطع نمايند.

http://hadidnews.com/vdci.warct1avrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما