تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
اتکا هم به جمع توزیع کنندگان سبد کالا پیوست

رایزنی دولت برای گسترش شبکه توزیع

روزهای توزیع سبد کالایی یکی پس از دیگری می گذرد و مردم هم کم کم به شیوه توزیع اقلام این سبد عادت کرده اند..
رایزنی دولت برای گسترش شبکه توزیع
به گزارش حدیدنیوز، بعد از ازدحام مردم در فروشگاههای منتخب برای دریافت سبد کالا، اکنون وزارت صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت بعد از برداشتن سقف زمانی دریافت سبد کالا از سوی مردم، در صدد است تا تعداد فروشگاههای منتخب را نیز گسترش داده تا مردم دسترسی راحت تری به دریافت این سبدهای کالایی داشته باشند. حال باید دید که در روزهای آینده، چه سرنوشتی منتظر سبد کالای حمایتی دولت است. 

روزهای توزیع سبد کالایی یکی پس از دیگری می گذرد و مردم هم کم کم به شیوه توزیع اقلام این سبد عادت کرده اند، یعنی عادت کرده اند که در صف های طولانی بایستند، کالاهای خود را دریافت کنند و در نهایت، یکی از مشمولان دریافت سبد کالایی باشند.

حال بعد از ازدحام و شلوغی که در مقابل فروشگاههای منتخب عرضه کننده این سبدهای حمایتی شکل گرفت و حتی رئیس جمهور را نیز مجبور به عذرخواهی از مردم کرد، وزارت صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت به عنوان مباشر اجرای این طرح ملی، مهلت دو هفته ای ارایه این سبد کالایی را تا پایان سال تمدید کرد.

در عین حال، امروز خبرها حکایت از آن دارد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال رایزنی با فروشگاههای دیگری است تا بتواند توزیع را راحت تر انجام دهد.

بهمن حاج علی، مدیر اجرایی طرح ملی سبد کالایی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد ایران آنلاین می گوید: از امروز فروشگاههای زنجیره ای اتکا نیز آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

وی می افزاید: تا پیش از این، اتکا تنها به نیروهای مسلح و دارندگان کارت حکمت، سبد کالایی ارایه می کرد، اما از امروز این سبد کالایی از طریق اتکا نیز توزیع می شود.

به گفته حاج علی، اولویت اتکا در ارایه سبدهای کالایی، با افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و البته سایر مردم نیز می توانند از این فروشگاهها استفاده کنند.

وی اظهار داشت: اتکا شبکه گسترده ای در سراسر کشور دارد و بنابراین می تواند خدمت رسانی مناسبی به مردم برای دریافت هرچه سریعتر سبد کالایی داشته باشند. http://hadidnews.com/vdcgtt9x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما