تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
تا پایان فصل بهار سال آینده موج جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود و این بازار با ثبات و ادامه‌ رکود همراه است.
وام35میلیون تومانی مسکن تورم زا نیست
 یک کارشناس مسکن ادامه‌ رکود بازار را تا پایان سال پیش‌بینی کرد و گفت: تا پایان فصل بهار سال آینده موج جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود و این بازار با ثبات و ادامه‌ رکود همراه است.
 
به گزارش حدیدنیوز، فرهاد سعید‌لو با اشاره به رکود امسال در بازار مسکن و این‌که بعد از هر رکودی رونق بازار ایجاد می‌شود، گفت: ادامه‌ رکود مسکن تا نیمه سال 93 پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که تا پایان امسال و ابتدای سال آینده دوره انتقالی سکون به رونق مسکن ایجاد می‌شود، گفت: احتمال رونق بازار در اردیبهشت‌ماه است.

این کارشناس مسکن تاکید کرد: تا پایان سال و سه ماهه‌ اول سال آینده موج جدیدی در بازار مسکن ایجاد نمی‌شود و این بازار با ثبات و ادامه‌ رکود همراه است.

سعید‌لو افزود: بازار پولی مسکن به عوامل متعددی بستگی دارد به گونه‌ای که تسهیلات مسکن بر افزایش یا کاهش قیمت مسکن تاثیری ندارد.

وی با بیان این‌که عده‌ای معتقدند وام مسکن تورم‌زاست، گفت: این وام‌ها به گونه‌ای اعطا می‌شوند که در مدت دو - سه ساله به بازار مسکن برگردانده و تبدیل به پروژه‌های احسن می‌شوند و تورم‌زا نیستند. http://hadidnews.com/vdcc00qi.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما