تاریخ انتشار :شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
در پي آزادسازي معاملات؛

بازار خريد و فروش "مسکن مهر" گرم شد

با آزادسازي معاملات مسکن در قيمتها افزايش و بازار دلالان گرمتر شد.
بازار خريد و فروش "مسکن مهر" گرم شد
به گزارش حدیدنیوز،‌ گزارشات ميداني حاکي از واکنش بازار مسکن مهر به اعلام خبر آزادسازي معاملات مسکن مهر است.



براساس اين گزارشات تعدادي از مشاوران املاک در شهرهاي جديد با اشاره به اينکه اعلام خبر آزادسازي معاملات واکنش شديد قيمتي در بازار مسکن ايجاد کرده است، گفت: در حال حاضر تعداد برخي از واحدهاي مسکن مهر در فازهاي مختلف افزايش يافته است.



يکي از مشاوران املاک در پرديس با اشاره به اينکه قيمتهاي مسکن مهر براساس فازهاي مختلف و واحدها متنوع است، گفت: قيمت ساخت واحدهاي فاز ۱۱ نسبت به ساير بخشها بيشتر است.



يکي از ديگر مشاوران املاک در اين منطقه گفت: قيمتها با آزادسازي معاملات مسکن مهر افزايش نيافته و همچنان ثابت مانده‌است، اين مشاور املاک در ادامه اظهار داشت: با آزادسازي معاملات قيمتها به طور طبيعي افزايش مي‌يابد ولي در حال حاضر بازار ثابت مانده است.



وي در ادامه توضيح داد: قيمت واحدهاي مسکن مهر در فاز ۱۱ که در حال تحويل است بين يک ميليون و ۱۰۰ هزار تومان تا يک ميليون و ۲۰۰ هزار تومان بدون وام به فروش مي‌رسد.



براساس اين گزارشات واحدهاي مسکن مهر که آماده نشده و به صورت پيش فروش هستند ۴۵ ميليون تومان به فروش مي رسانند.



اين گزارش مي‌افزايد: واحدهاي مسکن مهر واقع در فاز سه که آماده تحويل هستند بدون وام ۹۰ ميليون و با وام بين ۱۱۰ تا ۱۱۵ ميليون تومان به فروش مي‌رسند.



اين گزارشات مي‌افزايد: واحدهاي مسکوني که مسکن مهر نيستند در اين مقطع يک ميليون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه ميليون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش مي‌رسند.



براساس اين گزارش تعدادي از مشاوران املاک در شهرهاي جديد معتقد هستند که تا وزارت راه و شهرسازي خريد و فروش مسکن مهر را اعلام رسمي نکنند قيمتها افزايش نمي‌يابد.



يکي از مشاوران املاک واقع در منطقه پرند با بيان اينکه اعلام آزادسازي معاملات مسکن مهر هيچ تاثيري در افزايش قيمتها نداشته است، افزود: قيمتهاي مسکن مهر در اين منطقه ثابت مانده است.



اين مشاوران املاک در ادامه تصريح کرد: قيمتهاي مسکن مهر در اين منطقه براساس واحدها و فازها مختلف است و براساس پيشرفت پروژه‌ها متناسب است.



وي در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار داراي رکود شديد است و هيچ خريدار و فروشنده‌اي‌ در بازار وجود ندارد.



اين مشاور املاک در ادامه يادآورشد: قيمتهاي واحدهاي مسکن مهر بين ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد.



براساس اين گزارشات عباس آخوندي آزادسازي معاملات مسکن مهر را اعلام کرده و بازار غيرقانوني خريد و فروش مسکن مهر پرچيده شد.



اين در حالي است که، با اعلام اين خبر بازار دلالان مسکن مهر حسابي داغ شده و در حال افزايش بي‌رويه قيمتها هستند. http://hadidnews.com/vdcbsfb5.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما